account verdwenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter domi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

domi

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
gisteren werd mij toegang tot sommige progr. gewijgerd (xp home-enige gebruiker)na enige pogingen dit te verhelpen staat er nu geen account meer op dus kom bij het aanmeldingsscherm maar heb geen naam om op te klikken ,dus kom niet verder !!!dom he!maar ja is ere een manier om dit te verhelpen? ik heb reeds een virusscan uitgevoerd.

Je kunt opstarten en dan F8 indrukken. Dan zie je een scherm met oa laatst goed werkende configuratie. Als dat niet werkt kun je in veilige modus ook een systeemherstel uitvoeren naar vóór dit probleem.

ik kan inderdaad niet aanmelden als administrator en in veilige modus vraagt hij ook om de gebruiker -dus is hetzelfde probleem!

niets werkt.ik komsteeds bij het aanmeldingsscherm terecht.ik zou een mannier moeten vinden om een account aan te maken met administratorrechten zodat ik daarmee kan aanmelden .

Die is aangemaakt tijdens het installeren.

Administrator of beheerder met waarschijnlijk geen wachtwoord.

Krijg je nu een scherm voor je neus waar je de gebruikersnaam moet invullen?

inderdaad ik moet op een naam klikken(dus geen veld om aan te maken of in te vullen).maar het probleem is dat er helemaal geen naam is.

als je 2maal alt-crtl-del drukt krijg je een aanmeldingsscherm maar hier kan ik invullen wat ik wil ;resultaat is steeds noppes .ik heb ondertussen terug op een andere partitie xp geinstalleerd dus heb nu een bootsysteem met 2*xp +me waarvan werkende 1*xp+me .

heb intussen terug geformateerd dus vraag is niet opgelost geraakt maar ondertussen ook overbodig.
bedankt voor het proberen en tot de volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan