account verwijderd uit outlook, wel nog link naar hotmailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

yara82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
hallo,
om outlook eens uit te proberen heb ik in windows 7 outlook mijn hotmail account ingegeven ( mijn man gebruikt dit met 2 andere emailadressen)
het werkte prima, maar nu heb ik mijn account weer verwijderd, na een tijdje gebruikt te hebben, en blijft rechts boven in de hoek van outlook nog de link naar mijn account en mijn schermafbeelding staan. Dus kan er nog via outlook in mijn email gekeken worden. en er is nergens een link / optie om dit te verwijderen.
ook zijn al mijn adrespersonen in het adresboek gekomen, en zijn de adressen van mijn man's account weg...
hopelijk is dit duidelijk, ik wil gewoon mijn account + link + adrespersonen verwijderen uit outlook, maar krijg t alleen gedeeltelijk uit t beeld verwijderd
bedankt voor jullie moeite!

Als je naar configuratiescherm, Gebruikersaccounts gaat, dan kun je daar ook iets doen met "online-id's koppelen".
Is dat misschien iets om naar te kijken?

Anders zou ik zeggen gewoon in je Outlook (denk overigens dat je Live Mail bedoeld) via accountinstellingen je account verwijderen?? Of begrijp ik 't dan niet helemaal....

bedankt voor je antwoord, volgens mij begrijp je me vraag wel, maar helaas wil het niet lukken om alles van live mail ( via outlook ) te verwijderen.
Mijn accountnaam en msn afbeelding en gegevens staan nog steeds rechtsboven in beeld.
maar bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan