Account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen ,
Ik heb onder de accounts van Outlook Expres een account staan wat ik niet gebruik.
Wanneer ik klik op verwijderen dan is hij even weg maar zodra ik weer bij Accounts kijk staat hij er weer .
Hoe kan ik dat account echt verwijderen ?
Vr.gr.B.Kat:(

Account verwijderen.

Is er niemand die zoiets bij de hand heeft gehad, ik kan hem echt niet uit het rijtje krijgen. Echt vervelend want per ongeluk klik je soms op de verkeerde en dan krijg ik weer het scherm met fout.

hopelijk is er nog iemand die een oplossing weet.
Vr.gr. B.Kat:(

Account verwijderen.

Beste Mensen, is er echt niemand onder jullie die iets dergelijks eens bij de hand heeft gehad ?
Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.
Vr.gr. B.Kat

Welke windows, welke versie van Outlook Express.

Je verwijdert een account, waarop klik je daarna? Op OK of druk je het venstertje gewoon weg?

Account verwijderen.

Tiborv,
Het gaat hier om Win XP home samen met Outlook EX pres Nr 6.
Ik klik in de accounts op verwijderen en op daarna in het vervolg venster op ja en daarna op sluiten.
Ben zelf ook aan het experimenteren geweest en heb uit het register het bewuste account verwijderd . Maar dan wordt er direct een nieuwe aangemaakt met als naam: 00000004 waneer ik deze account post op laat halen , werkt het gewoon net als het account wat ik verwijderd heb.
Nu weet ik het ook niet meer.
Vrgr. B.Kat

Account verwijderen.

Beste allemaal en in het bijzonder Tiborv voor het meedenken met mijn probleem.

Het probleem is inmiddels opgelost door in het register te laten zoeken . Allereerst heb ik naar de naam van het account gezocht en het daar verwijderd , maar na opnieuw opstarten was alleen de naam veranderd in : 00000004. ( Zie bovenstaande posting )
Door nu opnieuw in het register te zoeken op deze naam ( 00000004 ) en opnieuw dit account in het register te verwijderen ( let op er staan meerdere keren 00000004 in regedit , let wel de goede ) en nu is het account na een keer opnieuw opstarten echt weg !!
Dus opgelost.
Vrgr. B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan