account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
Berichten
4
Hallo,

Ik had een vraag.

Ik heb op mijn computer een account gemaakt. Dat is dus zeg maar 'de kamer' waardoor ik op mijn computer kom. Ik heb dit ook bewaakt door middel van een wachtwoord. Ik heb ook nog een gastaccount op mijn laptop, maar die staat op niet actief. Nou hebben er twee mensen via msn aangemeld op mijn msn op mijn computer. Als ik nu mijn pc aandoe en op mijn naam van de account druk zie ik staan dat ik bijvoorbeeld 10 emails heb. Als ik daar dan op druk, zie ik drie verschillende emailadressen. Die van mijzelf en van de andere twee die hebben ingelogd. Ik wil dit graag weghalen, maar heb geen idee hoe.

Iemand enig idee?

Heeel erg bedankt!

Naomi
 
Hoi,

Dat betekent dat degenen die met msn hebben gewerkt hebben opgegeven dat ze bij hun msn kunnen worden aangemeld als jij onder jou windows-gebruikersaccount bent aangemeld.
Maak een nieuw account aan met beheerdersrechten en verwijder de 'oude'.
Zorg wel dat je alle data van de oude overzet naar de nieuwe.
 
Hallo,

Bedankt! Nou wil ik dat graag doen, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. Hoe zorg ik ervoor dat ik alle oude data goed overzet? Zou u mij dit kunnen uitleggen?
 
Hoi,

Nadat je - aangemeld onder je 'oude' gebruikersnaam - een nieuwe Windows-gebruiker hebt aangemaakt, mét beheerders- (Administrator-) rechten, meld je je als oude gebruiker af, en als nieuwe gebruiker weer aan.
Via het configuratiescherm kan je onder 'Gebruikers' de oude verwijderen.
Daarbij krijg je de vraag of je de gegevens van de oude gebruiker ook wilt verwijderen of niet.
Dat doe je uiteraard niet.
Hierna kan je met de verkenner naar 'Documents and settings' > oude gebruikersnaam; naar 'Mijn documenten' en de gegevens die daar staan verplaatsen of kopiëren naar dezelfde mappen maar dan nu onder de 'nieuwe' gebruikersnaam onder Documents and settings.
 
En kopieer ik hiermee ook alle programma's van mijn oude account naar mijn nieuwe account? Zoals msn, windows media player enz?

Bedankt
 
Beste Omi ....

MSN en de Mediaplayer zijn onderdelen die standaard bij ieder account beschikbaar zijn als je een 'nieuwe gebruiker' aanmaakt.
Voor MSN moet je je onder die nieuwe account weer even aanmelden .....
Dat laatste hadden die andere mensen onder je oude account ook gedaan .... , maar daarbij opgegeven (w.s.) dat ze automatisch moesten worden aangemeld als je je onder jou account aanmeldt in Windows.

Daar ben je dus met je nieuwe account onder Windows van af (en dat was nu precies de reden van je vraag hier .... toch?)

Geen probleem dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan