IkHebEenVraag00
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2013
- Berichten
- 98
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik de iPhone 4 van mijn zus overgekocht, alleen wanneer ik wil inloggen met mijn persoonlijke Apple ID krijg ik de foutmelding dat zegt dat ik de accountlimiet heb bereikt. Ik weet nu wat het inhoudt (even gegoogeld) en hoor dus dat je contact moet opnemen met Apple. Nu heb ik daar twee vragen over:
1. Is het een probleem om contact op te nemen met Apple als het gaat om een tweedehands toestel (met verlopen garantie)?
2. Is er eventueel een (snellere) manier om het probleem te verhelpen?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp allemaal!
Met groet,
Frank
Vandaag heb ik de iPhone 4 van mijn zus overgekocht, alleen wanneer ik wil inloggen met mijn persoonlijke Apple ID krijg ik de foutmelding dat zegt dat ik de accountlimiet heb bereikt. Ik weet nu wat het inhoudt (even gegoogeld) en hoor dus dat je contact moet opnemen met Apple. Nu heb ik daar twee vragen over:
1. Is het een probleem om contact op te nemen met Apple als het gaat om een tweedehands toestel (met verlopen garantie)?
2. Is er eventueel een (snellere) manier om het probleem te verhelpen?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp allemaal!
Met groet,
Frank
