accounts O.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik heb in Outlook Express twee accounts. Dus ik krijg bij het openen van O.E. emails binnen die naar mijn twee verschillende email adressen zijn gestuurd. Dit gaat perfect, alleen als ik ze wil beantwoorden wordt standaard de hoofdaccount aangehouden als verzender. Ik kan wel handmatig deze account wijzigen, maar heb de wens dat dit automatosch gaat. Dus wanneer ik een mail beantwoord die naar mijn tweede email adres is gestuurd en dus niet de hoofdaccount is, dat het afzendadres niet van de hoofdaccount wordt overgenomen. Wie heeft advies om dit te kunnen realiseren?
 
Ik heb het zo gedaan.
Ik heb een adres bij Wanadoo en één bij Gmail. Deze komen allebei in een eigen map binnen. Dat kan je doen door eerst op Postvak in rechts te klikken en vervolgens te kiezen voor nieuwe map!
Deze map geef je bijvoorbeeld de naam van het adres.
Nu ga je naar EXTRA > BERICHTREGELS>EMAIL.
Daar kies je voor het tabblad REGELS VOOR E MAIL en dan kies je voor NIEUW.
Daar kan je instellen dat als er een mail naar dat bepaalde adres word gestuurd het ook in die map word geplaatst.
Als je nou zo'n mail opent in die map en op beantwoorden klikt dan zal hij dat adres als afzender nemen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is nog beter dan ik voor ogen had. Helemaal perfect en hartelijk dank voor duidelijk uitleg!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan