accounts overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lourens

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Ik wil vanaf mijn oude pc de accounts van Outlook 2003 overzetten naar mijn nieuwe PC hoe doe ik dit? E-mail en Contactpersonen is wel goed gegaan. :confused:

Als je naar je outlook espress gaat en daar vervolgens naar extra - email. Hier zie je het account wat je wil overzetten naar je nieuwe pc. Klik op dit account en druk daarna op exporteren. Dan kan je het account als bestandje opslaan. Daarna ga je op je nieuwe pc ook naar outlook - extra en selecteer daar importeren. Zoek het bestandje hiermee op en wijs hem aan. Als het goed is wordt dan je account gegevens overgezet.

Ik werk met Office 2003 ik zie die optie niet staan bij mijn account instellingen.

Groet Lourens

Die optie is er ook niet in Outlook 2003 bij mijn weten. Er zijn wel externe programma's die dat doen, maar het handigst is om de gegevens gewoon even op een blaadje papier te schrijven en opnieuw op te geven.

Die optie is er ook niet in Outlook 2003 bij mijn weten. Er zijn wel externe programma's die dat doen, maar het handigst is om de gegevens gewoon even op een blaadje papier te schrijven en opnieuw op te geven.

Voor zover ik weet zijn E-mail accounts (gek genoeg) niet standaard te exporteren met Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan