accounts tbv MSN-groepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Als ik lid ben van een MSN-groep en ik wil daar berichten plaatsen voorzien van plaatjes, dan kan ik die plaatjes uploaden naar mijn eigen ruimte bij MSN (waar ik 3 MB beschikbaar heb) of ik kan het plaatje linken naar een andere eigen website op internet. Dat linken zou meer geheugenruimte kosten dan wanneer het plaatje in de genoemde ruimte in je MSN-account wordt geplaatst.
Wie heeft hier ervaring mee?
Als ik dus ontzettend veel plaatjes wil gebruiken, moet ik ontelbaar veel accounts aanmaken, omdat die 3 MB heel snel vol zit?

misschien kunnen die foto's gecomprimeerd worden ( lees kleiner maken). erg vaag dat een linkje plaatsen meer ruimte kost. een linkje is namelijk een stukje tekst dat meestal nog geen 1 kb is. kijk eens of je misschien zelf de html code voor een linkje op je site zou kunnen zetten en of het dan verschil uitmaakt.

als dit niks oplost zou ik zeggen, zoek een goede gratis webhoster en maak je eigen top domain level aan bij www.dot.tk

Geplaatst door guidovanh
Als ik lid ben van een MSN-groep en ik wil daar berichten plaatsen voorzien van plaatjes, dan kan ik die plaatjes uploaden naar mijn eigen ruimte bij MSN (waar ik 3 MB beschikbaar heb) of ik kan het plaatje linken naar een andere eigen website op internet. Dat linken zou meer geheugenruimte kosten dan wanneer het plaatje in de genoemde ruimte in je MSN-account wordt geplaatst.
Wie heeft hier ervaring mee?
Als ik dus ontzettend veel plaatjes wil gebruiken, moet ik ontelbaar veel accounts aanmaken, omdat die 3 MB heel snel vol zit?

Je zou iets van een Wanadoo (of jouw eigen provider) kunnen gebruiken, anders Lycos etc.. Om hoeveel gaat het precies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan