Accounts Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keramick

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Ik heb 3 verschillende accounts aangemaakt in Windows Live Mail maar e-mail die naar één specifiek e-mailadres is gestuurd, staat ook in de inbox van de andere twee accounts. Ontvang ze dus eigenlijk in drievoud. Hoe kan ik dit aanpassen?

Alvast bedankt.

Bedankt voor je snelle reactie. Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik heb geen hotmail accounts. Het betreffen e-mailadressen @planet.nl
Moet ik wellicht iets bij de instellingen accounts aanpassen?

Zijn het echt drie verschillende (pop)adressen of heb je misschien 3 aliassen aangemaakt op hetzelfde account?

Bij echte (pop)mailadressen krijgt ieder zijn eigen mail en kan dit (normaal gesproken) niet bij een ander komen....

Laatst bewerkt:
Bedankt, op de site staat inderdaad een heldere uitleg. Ik heb dus 3 e-mailaliassen onder de accountnaam jansen008, dat is mij duidelijk. Denk niet dat je extra e-mailaccounts kunt aanvragen dus het dubbel ontvangen zal blijven onder Windows Live Mail of is het anders op te lossen? Voorheen met gebruik van Outlook Express 6 had ik dit ' probleem' niet.

Aanmaken e-mailaccounts

Ben nu even verder aan het kijken op de site van KPN oftewel ' verder dan m'n neus lang is' en lees dat je 4-e-mailaccounts in totaal kunt aanmaken. Naast de jansen008 ga ik nu voor de andere 3 aliassen 3 aparte e-mailaccounts aanmaken. Dan moet het toch opgelost zijn?

Helaas heb ik nu even geen tijd om de extra e-mailaccounts aan te maken maar dat ga ik zeker vandaag nog doen. Als het gelukt is, laat ik het nog even weten. Tot zover, reuze bedankt allemaal!

Ik ben keurig gebeld door KPN aangezien het (even) niet mogelijk was om via de site zelf extra e-mailaccounts aan te maken. Dit werd voor mij meteen gedaan en tegelijkertijd werden de huidige e-mailadressen verhuisd naar het bijbehorende e-mailaccount. Windows Live Mail werkt nu naar wens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan