Accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
151
Ik heb op mijn computer twee accounts staan
Administrator een eentje onder mijn eigen naam.
Ze hebben allebei rechten van de beheerder. Nu wil ik er een verwijderen maar het wil maar niet lukken omdat ik dan de beheerder moet zijn maar dat ben ik al.
Dus als ik overschakel naar Admin dan kan ik de andere acc niet verwijderen en als ik overschakel naar mijn eigen naam staat Admin er niet meer tussen.
Wat moet ik doen?
Iemand een idee?
 
Kan je niet het account dat je wilt verwijderen instellen als "account met beperkte rechten" en die dan wel verwijderden?
 
Klopt, dat gaat je ook niet lukken. Het Administrator account is in WinXP normaal gesproken een hidden account, en daarnaast maak je tijdens het installeren een beheers-account. En dit kan achteraf niet verwijderd worden, evenmin als het Administrator account.
Nog niet zelf uitgeprobeerd maar volgens sommigen mogelijk: geef tijdens het installeren Administrator op als beheerder, dan krijg je alleen dat account. Maar daarvoor zou je opnieuw moeten gaan installeren.
 
Geplaatst door Binary

Nog niet zelf uitgeprobeerd maar volgens sommigen mogelijk: geef tijdens het installeren Administrator op als beheerder, dan krijg je alleen dat account. Maar daarvoor zou je opnieuw moeten gaan installeren.

Idd is dat zo mogelijk. Heb thuis zelf ook 1 pc zo gedaan en heb daar idd 1 account en dat is het administrator account
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan