accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert71

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Ik heb bij mijn gebruikersaccounts enkel mijn eigen naam staan dus geen aparte administrator. Als ik echter de pc opstart komt er een klassiek aanmeldscherm dat als naam Administrator vermeld. Tevens verschijnt de melding: Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking...:( Wie helpt?

Opstarten in veilige modus. Het administrator account zal waarschijnlijk geblokkeerd zijn. Zoek deze op via je configuratiescherm. Check ook je eigen account en maak jezelf lid van de administrator groep.

Als ik in veilige modus opstart zie ik 2 beheerders. Mijn eigen naam en de administrator. Ligt het misschien daaraan? Zou niet1 van de 2 beheerder moeten zijn? Doel is nog steeds de pc te laten opstarten zonder keuze voor een bepaalde gebruiker, er is nl. maar 1.

Administrator is een systeem account, deze kun je niet wijzigen. Misschien dat je jezelf als standaard user kunt aangeven.

In de sectie configuratiescherm > gebruikers, daar zal het ergens bijstaan. Ik weet het niet zo uit mijn hoofd.

ja klopt configuratiescherm=> gebruikers dan ga je naar de eigenschappen van je account door de gebruiker te selecteren en dan ga je naar groeplidmaatschap en selecteer je als standaardgebruiker.

dit moet wel lukke:thumb:

Kan je de status van de vraag als opgelost zetten.?
Rechts onder in deze pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan