Accu beheren van laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtern
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtern

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Goedenavond,

Onlangs heb ik mijn Acer 6920G met voorheen Vista erop, veranderd naar windows XP. Alles werkt prima, echter bij Acer had ik altijd de ACER ePower Manager, waarmee ik mijn accu kon 'regelen en beheren'. Nu zocht ik naar dit programma maar kan het dus nergens meer vinden, ook heb ik geen cd's erbij gehad waar het alsnog op staat.

De vraag is nu weet iemand waar ik dit kan vinden, of is er een soortgelijk programma hiervoor?

Het probleem is nu dat wanneer ik de stekker in de laptop steek om op te laden, het beeld een beetje dimt. Dit is nogal vervelend..... Iemand ideeën?
Ik hoor het graag,

Groeten,
Xtern.

Je kan door op het bureau blad met je rechtermuisknop te klikken en dan naar eigenschappen te gaan.
Vervolgens ga je naar screen saver (ik gebruik de engelse versie) en dan power . kan je instellingen veranderen, als het goed is ook het gedrag van je laptop als hij 230 krijgt of op batterij is.

Succes

Klopt inderdaad. Echter kun je daar nergens iets aanpassen wat met het dimmen van de felheid van het scherm heeft te maken.
Als ik de stekker er in steek, dimt het scherm dus. Je zou eigenlijk het tegenovergestelde verwachten lijkt mij....

Iemand anders tips? Of advies over bijbehorende software?

Het probleem doet zich nog steeds voor....

Iemand nog ideeën?
Wordt er een beetje moe van, aangezien werken op een donker scherm niet echt lekker gaat :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan