Accu besteld maar er klopt iets niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb hier: http://laptop-accu.eu/index.php/com...s/cq71-series/compaq-presario-cq71-110ed.html
Deze accu besteld.
Op de site staat deze details:

Details

Aantal cellen: 6
Capaciteit: 5200 mAh
Voltage: 10.8V
Kleur: Zwart
Type: Li-ion
Afmetingen: 204,80 x 49,70 x 21,25 (mm)

Dus heb deze besteld en vandaag thuis via postnl ontvangen.
Pak het pakketje uit op de batterij staat geen 5200mAh maar 4400mAh!
Maar vreemdgenoeg staat het bij ALLE laptop batterijen!:shocked:
Moet ik hun hier over vragen hoe dit zit?:confused:
Want ik vind dit zeer vreemd:shocked:
Als ik iets bestel op internet en er staat info bij over het product en die info klopt niet bij levering dan is er tog niet iets helemaal pluis:shocked:

Wie heeft dit eerder meegemaakt en kan ik het beste contact openemen met hun?

Hallo,

Ik zou ze bellen en zeggen dat ze de goede accu moeten leveren, met gratis bezorging.
En dat ze ook gratis de andere terug nemen. Want je vraagt om iets, en dan krijg je de goede niet.
Maar het is natuurlijk wel zo dat er bij ieder bedrijf wel iets fout kan gaan, maar dan moeten ze het ook wel weer gaan oplossen.

Mvg,

Martin de Groot

Als je niet krijgt wat je hebt besteld, dan neem je inderdaad best contact op met de leverancier.

mail adres staat op de site dus kun je mailen.

Beste Windowsfaq,

Op dit moment is Laptop-Accu.eu druk bezig met het vernieuwen van de website, welke binnen enkele weken gelanceerd wordt. Omdat ons huidige systeem het niet toelaat de specificaties van ons gehele assortiment te corrigeren, zijn wij genoodzaakt te wachten op deze vernieuwde website.

Uiteraard hebben wij de klant hoog in het vaandel staan en proberen gezamenlijk een passende oplossing te zoeken. Ik heb begrepen dat het probleem inmiddels is opgelost.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Schelte Brandsma
Laptop-Accu.EU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan