Accu ingang kapot en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karintje84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Hallo allemaal,

Jaren geleden heb ik een laptop gekocht bij Dell, een Inspiron 1150.
Alleen nu is de ingang van mijn acculader kapot :( en mijn garantie is allang verlopen.

Weet iemand van jullie wat ik nu precies moet vervangen en wat dit mij gaat kosten?

Alvast bedankt :thumb:
Groetjes Karin!

Heey Karin,

Meestal kun je de conenctor nog vast laten solderen op het moederboard van je laptop. Zou je even na moeten vragen bij je lokale computerboer:)

Heey Karin,

Meestal kun je de conenctor nog vast laten solderen op het moederboard van je laptop. Zou je even na moeten vragen bij je lokale computerboer:)

Dat zou ik na kunnen vragen. Ik weet opzich ook wel hoe het komt :shocked: ik ben namelijk weleens opgestaan... weggelopen... en zo met een noodgang die lader er per ongeluk uitgetrokken.

Dus of het probleem met soldeerwerk verholpen is... In ieder geval thanks voor je reactie.
Ben benieuwd of er nog meer tips komen :D

Laatst bewerkt:
Is het pinnetje afgebroken dan? Ik had dit ook ooit 's.. Als het verkeerd om gesoldeert wordt komt er ineens rook uit de laptop (Thnx broer die het wel ' effe ' zou solderen)

Tsja, ik heb ook in een computerwinkel gewerkt waar ze dat deden,, niks aan de hand. Alleen moet je dan wel voorzichtiger omgaan met de aansluiting.

Terugsturen naar Dell: waarschijnlijk rekenen ze dan zowiezo onderzoekskosten (die zijn waarschijnlijk zo hoog dat je het voor dat geld al hebt kunnen laten solderen) en zouden ze zeggen dat er een nieuw moederboard in moet. En dat zou ik voor zo'n oud type niet meer doen...

Denk dat het beter is dat je het even naar de pcboer brengt. Heeft mij (Voor dat m'n broer aan de slag ging) 20€ gekost. Uiteraard moet je daarna inderdaad wel wat voorzichtiger zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan