Hoi helpmij leden,
Al een jaar geniet ik van mijn laptop HP 530 met veel plezier.
Ik kan er veel mee, en eindelijk heerlijk relaxt op de bank zitten met de laptop op mijn schoot
.
Er zijn alleen een aantal problemen waar ik moeilijk mee om kan gaan.
Het eerste is dat de accu, al een keer vervangen is voor een gloednieuwe.
Het probleem is dat ik niet weet of het verstandig is om de netsnoer in de laptop te laten als ik op de lap bezig ben. De laatste paar maanden heb ik na de nieuwe accu, met een netsnoer constant gewerkt.
En merk dat die nu ALWEER kuren geeft, waaronder dat mijn wanneer dat de batterij rechtsonder aangeeft dat ie vol is. Vol is. Maar ondanks dat er een vol batterijtje staat. Wil de laptop tevergeefs zonder eerst het netsnoer aan te sluiten niet aan gaan.....!
Is het zo dat de batterij op is? Net als een hart vermoeid raakt en een nieuwe pacemaker nodig heeft?
Wie wil mij helpen met dit? Bij voorbaat dank.......
Bvd,
een trouwe aanhang van helpmij forum!! NU: all the lady's in tha house
Al een jaar geniet ik van mijn laptop HP 530 met veel plezier.
Ik kan er veel mee, en eindelijk heerlijk relaxt op de bank zitten met de laptop op mijn schoot

Er zijn alleen een aantal problemen waar ik moeilijk mee om kan gaan.
Het eerste is dat de accu, al een keer vervangen is voor een gloednieuwe.
Het probleem is dat ik niet weet of het verstandig is om de netsnoer in de laptop te laten als ik op de lap bezig ben. De laatste paar maanden heb ik na de nieuwe accu, met een netsnoer constant gewerkt.
En merk dat die nu ALWEER kuren geeft, waaronder dat mijn wanneer dat de batterij rechtsonder aangeeft dat ie vol is. Vol is. Maar ondanks dat er een vol batterijtje staat. Wil de laptop tevergeefs zonder eerst het netsnoer aan te sluiten niet aan gaan.....!
Is het zo dat de batterij op is? Net als een hart vermoeid raakt en een nieuwe pacemaker nodig heeft?
Wie wil mij helpen met dit? Bij voorbaat dank.......
Bvd,
een trouwe aanhang van helpmij forum!! NU: all the lady's in tha house
Laatst bewerkt: