Accu leeg tomtom Navigatie eraf?

• Onderwerp starter Onderwerp starter alro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alro

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo ik heb een Acer N35I met tomtom 5 elke x als de accu helemaal leeg is als ik hem bijv. een week of 2 niet heb gebruikt. Is de PDA helemaal terug naar de instellingen vanaf de Fabriek Dit is erg vervelend als ik hem wel een x nodig heb

Wat is hier aan te doen wil hem niet continu aan de lader houden (ook niet best voor de accu of wel?) wat zijn jullie ondervindingen met een PDA incombinatie met tomtom!

Ik heb een HP 2410 met Tomtom 5 en eigenlijk nooit problemen met de accu.
Ik denk dat het met deze accu's niet zo erg is om ze geregeld op te laten.

Heb je er aan gedacht om het hoofdprogramma in ieder geval in de IPAQ store te installeren in plaats van de standaardmap? (je kunt dat onder het installeren aangeven.

Je kunt misschien gebruik maken van het backup programmaatje wat standaard op je pocketpc staat. Dan hoef je hem alleen maar te restoren als het misgaat.

M.vr.gr. Ramon

Het is zelfs beter om de pda op de lader te laten wanneer je die langere tijd niet gebruikt. Ik heb trouwens een backup van de gehele pda gemaakt op een sd kaartje, wanneer ik dus een keer een hardreset moet doen restore ik de boel weer en ben binnen 5 minuten weer "in de lucht".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan