Accu loopt leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard122

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Soms als ik mijn laptop een paar uur lang op netstroom heb aangesloten met de accu erin(dus die is dan wel helemaal opgeladen), en ik kijk naar het icoontje rechtsonderin, dan zie ik soms, net als net bijvoorbeeld, dat ie voor 11% vol was:S Terwijl hij de vorige dag ook nog aan heeft gestaan onder netstroom en de dag ervoor ook en daarvoor ook... Vandaag zag ik het dus weer, terwijl de laatste keer dat ik mijn accu had gebruikt een paar weken geleden is, en elke dag heb ik de laptop onder netstroom aangehad.
Hoe komt het dat hij toch aangeeft dat de accu bijv. 11% aangeeft, terwijl hij de dag ervoor nog op 100% stond? En trouwens, een tijdje geleden stond ie op 11%, maar nou is ie aan t opladen...

let daar heel goed op want dat kan duiden op dat de accu dood gaat

Download Notebook Hardware control en ga dan naar tablad batterij kijk dan naar wear-level ( slijtage ) want zo'n probleem heb ik ook maar blijft dan haken bij 96%

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij geeft aan dat het wearlevel 15% is. Dat valt denk ik wel mee, toch? Ik zie trouwens ook nog dat hij nou al een tijdje op 99% blijft hangen... Dat ziet er denk ik niet echt zo goed uit voor me accu:p

Laatst bewerkt:

Bijlagen

• Nhc.JPG
    Nhc.JPG
    44,7 KB · Weergaven: 50
Hahaha, klopt, maar ik had me reactie al aangepast:p Kijk maar. Maar zoals ik dus zei, geeft ie dus 15% aan, wat niet al te hoog is lijkt mij... Maar de accu blijft heel de tijd op 99% hangen:S Ooow, nou is ie eindelijk op 100% na misschien wel een uur:p

Laatst bewerkt:
Ik merk nou dat als ie ff niet in het stopcontact zit, dat hij dan weer leeg is, of bijna leeg. Kan iemand me helpen?

Denk dat het een nieuwe accu wordt. Je zou dit nog kunnen proberen is het batterij kaliberen, zoek even op google want daar heb ik geen verstand van.

Ik merk nou dat als ie ff niet in het stopcontact zit, dat hij dan weer leeg is, of bijna leeg. Kan iemand me helpen?

Wat is de wear level van je accu ?? als hij tehoog zit moet je je accu een keer tot een paar keer tot 0% resterend laten zakken ik merkte dat hij bij mij van 19 naar 18% ging en een capaciteit had van 39550 mhw

Zoals ik al eerder heb gezegd is het 15%;)

En thnx, Bluray, ik zal er ff naar kijken, en daand, ik zal m ook een paar keer leeg laten lopen en weer volledig opladen, thnx:)

maar dan ook een keer dat je laptop uitvalt dan is tie goed leeg tenminsten als het helpt als goed is wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan