Accu opladen, soms wel vaker niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantharel

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Mijn accu wil niet meer opladen.
Soms wel en vaker niet waardoor mijn laptop uitvalt omdat de batterij (accu) niet opgeladen is. Het lichtje dat aangeeft dat er opgeladen word gaat soms aan maar vaker uit. Als ik dan even aan het stekkertje duw en trek dan wil hij wel eens aan schieten.
Hopen is het dan dat het lampje aan blijft en de accu op blijft laden.
Ik heb al een nieuwe adaptor gekocht maar ook deze geeft hetzelfde probleem.

Ik denk aan iets van ee contactje los binnen in mijn laptop, wat denken jullie????

Ik heb laatst bij een klant bij mij het zelfde gehad.. ga eens met je snoer in je laptop drukken en alle kanten op drukken.. gaat het lampje aan en uit als je beweegt dan is het mogelijk dat de aansluiting in je laptop defect is.. Dan is het wel veel duurder om die te laten repareren. Ik zal dat eens testen.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ja inderdaad daar heeft het veel van weg slecht contact op je moederbord is moeilijk te verhelpen misschien in een winkel maar vraag dan wel even prijs opgave.

Modag

Ja alleen weet jij ongeveer wat de prijs er voor kan wezen? Volgens mij vrij duur

Ja wat u beschrijft is inderdaad het geval. Ik moet het stekkertje dan flink in mijn laptop duwen en wat heen en weer halen. Het lampje gaat dan aan en uit. Elke keer als ik het stekkertje los laat hoop ik maar dat het lapje aan blijft. Wat kost het om dat te laten maken? Heeft iemand daar enig idee over?

Ik zou gewoon een pc zaak instappen en vragen wat het ongeveer gaat kosten. Ik zou ook even mycom vragen. Daar zijn ze vrij vriendelijke en kunnen ze zeggen hoeveel het gaat kosten. Hoe oud is de laptop? Als hij echt te oud is zoals 5 jaar en ouder, dan is heel misschien een nieuwe laptop beter.

Wie kent er een winkel in alphen aan den rijn die dat repareert?
Geen idee waar ik moet wezen.
Wat is mycom?
Laptop is 2 tot 3 jaar oud.

Hoi,

Ik weet het niet precies natuurlijk maar ze moeten het notebook geheel uit elkaar halen en dan hopen dat ze het kunnen repareren en dan weer in elkaar zetten.
Denk dat je tussen de 50 en 100 euro zit.
En ik zou als je het ver plan ben te laten repareren nu geen gebruik meer te maken van het notebook want je maakt het alleen maar erger met steeds grotere kans dat de verbranding onherstelbaar wordt op je moederbord(pas nog een Medion gezien met hetzelfde probleem en was niet meer te maken zo verbrand was hij)
En Mycom is een goede zaak maar ook een vrij dure
Modag

Dank jullie wel voor de reactie's.
Ik heb geinformeerd bij ICT-Traders of zij ook repareren en anders breng ik hem naar de Media Markt.
Ik hoop maar dat de schade meevalt en de prijs ook :shocked:

Doet de mediamarkt zelf wel aan reparaties? kdacht dat hun het altijd opstuurde naar de fabrikant:confused:

Op de site gekeken en daar staat dat je ook spullen die daar niet gekocht zijn ter reparatie kan brengen. Geen idee wat ze er daarna mee doen. Opsturen naar fabrikant of zelf maken geen idee. Ga eerst wel even informeren. :thumb:

Hoi,,

Is er in alphen a/d rijn geen pc winkel mediamarkt is denk ik vrij duur maar kan het mis hebben.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan