Accu probleem, radeloos...

Status
Niet open voor verdere reacties.

paprika001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
20
Hallo,
ik heb sinds een tijd een probleem met mijn accu van mijn HP Pavilion DV7. De pc is ongeveer 2 jaar oud. Een week geleden valde mijn laptop spontaan uit. Vanaf toen is hij elke dag al een paar keer uitgevallen. De accu heeft het bekende probleem 'aan netstroom, accu wordt niet opgeladen' en heeft 0% energie. Toch krijg ik hem af en toe aan da praat als ik hem tegelijk oplaadt, maar ook dan valt hij nog veel uit en start hij soms niet meer op. Ik heb veel berichten hier gelezen op helpmij. Eerst het ik een HP Battery Check gedaan, deze zei dat ik de accu moest vervangen. Toen heb ik gewoon de contactpunten eerst schoon gemaakt, maar nog altijd hetzelfde probleem. Ik heb dan maar een nieuwe accu aangeschafd van 100 euro. Nu gaat het nog altijd niet! Ik had nog altijd hetzelfde probleem als ervoor. Toen bracht ik hem naar de winkel en ze zeiden dat het aan mijn lader lag. Toen kocht ik me dus een lader van 30 euro en het was nog altijd hetzelfde probleem! Ik ben nu dus echt radeloos.... de laptop heeft ook geen garantie meer. Hopelijk is er iemand die kan helpen!

MVG, Alexander
 
had je de laptop de hele tijd aan de net stroom?
 
dat moet aan de laptop zelf liggen kijk eens die pin in je pc waar je oplader moet insteken is die niet los??
 
ja de pc gaat alleen aan met netstroom en nee niks is los... Misschien een probleem vanbinnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan