Accu snel leeg, HTC Windows Phone 8x

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Hallo
Ik heb vorige week een HTC Windows Phone 8x gehaald.
Ik heb tot nu toe een paar games geinstalleerd via die xbox store die erop zat en verder de apps twitter en whatsapp.
Er zit een dual core 1,5 ghz processor in dus ik ga er vanuit dat hij deze apps makkelijk kan draaien.
Maar na een uurtje whatsappen begint het toestel redelijk warm te worden.
Na 3,5 uur whatsappen is de batterij alweer helemaal leeg, dit kan toch niet?
Ik moet hem 2x per dag opladen terwijl veel andere smartphones het makkelijk een hele dag volhouden.
Ook gebruikt stand-bye heel veel batterij, als ik heb 's nachts op stand-bye laat is er de volgende ochtend al 25% van de batterij af.
Ik snap er niks van want ik heb er nauwlijks nog wat opstaan ... :(

Iemand tips of ervaring hiermee? :)

Ik ken de windows phone niet, maar zit daar bij de instellingen nergens een optie om te kijken welke apps allemaal verbruiken. Misschien kun je zo achterhalen wat de boosdoener is.

Helderheid staat op laagst

Laatst bewerkt door een moderator:
Het klinkt raar, maar je moet je accu helemaal leeg laten gaan, en dan in een zakje in de koelkast leggen. Dan gebeurt daar iets met de cellen in de batterij. Meestal helpt het wel

Ja apps die gesloten zijn en open zijn verbruiken toch op één andere manier toch nog energie. Daarom word er aan geraden voor alleen apps te installeren die je veel/ het meest gebruikt. Wis onnodige apps. Mijn helderheid van scherm kies altijd iets boven de helft. Dat is voldoende. Idd daar moet ergens zoals satshow zegt ergens bij instellingen een soort van taakbeheer staan. Hier kan je je apps sluiten die je hebt gebruikt en zal ook (veel) minder energie gebruiken. Mijn gsm gaat ook maar 1 dag mee als ik apps gebruik en vooral Facebook maar met Juicedefender app gaat hij 5 dagen mee. Je hebt een betaalde en een gratis versie. Ik gebruik een betaalde en die werkt fantastisch en kan zonder problemen mijn apps gebruiken en het energieverbruik gaat het een heel pak omlaag. Hier is wat info over Juicedefender de gratis versie dan. Zal zeker in de store verkrijgbaar zijn. Hopelijk is dit een antwoord op je vraag?

INFO JuiceDefender (free) : JuiceDefender - Battery saver is een krachtige maar eenvoudig te gebruiken app. Deze stroom manager is speciaal ontworpen om de levensduur van de batterij van je Android-toestel uit te breiden. Boordevol slimme functies, het beheert automatisch en op transparante wijze de meest accu onttrekkende componenten, zoals 3G/4G connectiviteit en WiFi. rooster regelmatige synchronisatie in, het in- of uitschakelen van connectiviteit voor specifieke apps, automatisch in/uitschakelen van WiFi afhankelijk van uw locatie, en nog veel meer.

Laatst bewerkt:
@dizzyboy97,

Waar slaan jou scheldende misbruikmeldingen op?

het apparaat wordt zeker warm,

Dit is ook al uitgelegd door andere mensen hier.
Als je applicaties sluit draaien evengoed nog op de achtergrond. Vraagt om cpu en geheugen van de telefoon.
Nadat je spelletjes sluit. Doe dit dan tevens via het Taakbeheer. Hierna wordt de applicatie geheel gesloten.
Deze applicaties vergen namelijk veel van je telefoon en nemen veel stroom cpu en geheugen in beslag.

Doordit te doen verkom je het vake opladen en het verslechteren van je telefoon tevens van je accu.

Hoi, ik ben geen exper met Windows Phones maar wat altijd werkt is de Brightnes wat lager te zetten ( De lichtheid van het toestel dus ) veel succes er mee

M.V.G Freek

@Crash : Hallo, sorry ik denk dat het een vergissing is. Zou u mij alstublieft willen zeggen wat of welke zin dan scheldend is? Ik gaf mas90009 enkel tips met extra uitleg. Dit was toch netjes beantwoord? Kunt u alstublieft iets preciezer zijn want ik zie geen scheldende zinnen en/of woorden. Dank u

Heel erg bedankt allemaal, ik heb mijn scherm op laag gedaan, en ik heb facebook notificaties uit gezet. Ook heb ik Skype verwijderd. Mn batterij is nu op 96% en ben benieuwd of die het vol houdt tot vanavond 9 uur!

@Crash : Hallo, sorry ik denk dat het een vergissing is. Zou u mij alstublieft willen zeggen wat of welke zin dan scheldend is? Ik gaf mas90009 enkel tips met extra uitleg. Dit was toch netjes beantwoord? Kunt u alstublieft iets preciezer zijn want ik zie geen scheldende zinnen en/of woorden. Dank u
Mijn reactie is op jou misbruikmeldingen die je ons stuurde en niet op reacties hier in de topic zelf.

Laatst bewerkt:
Hoi!

Als je probleem is opgelost klik dan eventjes op status naar probleem opgelost ofzo iets
Bijna boven aan het scherm!

-Freek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan