Accu snel leeg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Laudi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Laudi

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn accu. Ik heb 2 dagen geleden een laptop gekocht maar als ik zonder stroom werk is mijn accu al naar ongeveer 3 kwartier leeg (en hij was helemaal opgeladen)..
Ik keek toen wel naar filmpjes maar volgens mij moet een accu toch wel langer meegaan dan dat toch?
Zou er nu iets zijn met de accu of moet een accu bijv. eerst meerdere malen opgeladen zijn voordat ie zeg maar "langer" mee gaat? Kan me herinneren dat dat met mijn batterij van mijn nieuwe tel ook was :p
Of heeft t misschien iets met de instellingen te maken... :confused:

Alvast bedankt!
Groetjes

Hoi,

Heb je niet een programmatje energiebeheer of zoiets waar je de instellingen van het energie verbruik kan zien en dan eventueel kan aanpassen?

Modag

Ja daar heb ik al naar gekeken. Ik kan hem bijv wel op energiespaarstand zetten maar dan is mijn beeldscherm harstikke donker..
Ik heb laatst ook de beelscherminstellingen veranderd en dat kan misschien ook wel de accu tijd veranderen maar als ik deze weer terug zet staat het beeldscherm weer harstikke licht :confused:

Is is dat normaal bij Toshiba laptops?

2 dagen oud die laptop?

Maar 1 goede oplossing: terug nar de winkel!

Okee..

Maar zou het dus niet iets met die scherminstellingen te maken kunnen hebben?

Hoi,

Draai zelf met Toshiba en ja het scherm wordt wat donkerder als ik op accu draai maar ik kan het goed blijven zien dus zou ik zou zoals mrmusic al melde even terug naar de winkel

Modag

Hey!

Ja na de accu een paar keer leeg laten lopen en opnieuw opladen is de accutijd enorm verbeterd! Hij houdt het nu ongeveer ruim 2 uur uit. Beter dus als die 45 min op het begin..
Weet iemand hoe dit kan? Of komt dit vaker voor met een nieuwe laptop op t begin?

Denk dat nu naar de winkel gaan niet meer nodig is wel?

Laatst bewerkt:
Nee dan is het goed! Dit moet je af en toe zodat de batterij zichzelf hersteld. Vooral als deze een tijdje niet gebruikt is.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan