Accu uit laptop halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcomellema

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2015
Hoi,

Ik heb een "msi pe70 2qe-051nl", ik wil hier graag de accu uithalen, maar ik zie geen accu zitten. Waarschijnlijk moet ik hem eerst openschroeven, maar hoe moet dit precies voordat ik mn laptop stuk maak.

Mvg, marco

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Mag ik vragen waarom en ja die zitten in gebouwd

Tevens even je vraag naar laptops verplaatst komt daar beter tot zijn recht

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heeft volgens mij weinig met je accu te maken notebook al eens stof vrij gemaakt?

Hoi,

En dan nog niet de accu eruit waar staat het notebook op harde ondergrond of op je schoot. en kijk eens met speccy hoe warm alles wordt. even installeren en laten draaien.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Lees mijn vorig bericht nog even wat bij gezet.

En denk dat je hem warm vind tijdens het gamen maar dat is vrij normaal bij msi en eigenlijk de bouw van het notebook is vrij plat dus weinig ruimtes over hier een 15 inch versie en staat ook nu tijdens internet regelmatig al flink te blazen

Laatst bewerkt:
Ik heb het al geïnstaleerd maar ik heb nog geen tijd gehad om het uit te proberen. Morgen zal ik het even testen

Hoi,

En dan hebben we het over de processor temperatuur? en ja dan lijkt mij dat geen probleem

Ja dat is processor maar mn laptop voelt dan na een tijdje zo heet aan of hoort dat zo

Hoi,

Zoals ik al eerde meldde weinig ruimte in een notebook en hier een 15 inch en staat ook vaak te blazen ik zou hem wel goed stofvrij houden dan kan het geen kwaad ik maak hem om de maand schoon met perslucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan