Accu voor IR led

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hallo,

Voor mijn digitale ccd camera (Jvc GR DX 95) heb ik een setje ledjes gekocht zodat ik ook nachtopnames kan maken.
Allemaal leuk en aardig maar er moet dus ook nog een accu bij. Goed ik zou gewoon eens willen weten wat ik precies voor accu nodig heb hiervoor.

"Voor de voeding is een accu 12 V of een gestabliliseerde netvoeding met uitgansspanning tussen 12...14 V= nodig.
De gebruikte netvoeding moet met een minimaal vermogen van 300 mA uitgevoerd zijn."

Goed ik ga dat ding meenemen op vakantie dus aan netvoeding heb ik natuurlijk niets maar ik wil gewoon eens weten hoe die accu eruit ziet die ik nodig heb hiervoor. Ik heb aan het ledje 2 draadjes zitten een witte en een blauwe. Ik hoop dat iemand mij even wat meer informatie kan verschaffen over dit onderwerp.

Alvast bedankt,
Frank

Ik denk dat je, met dit probleem, even naar een winkel gaat die deze toestellen verkoopt. Die gaan u zeker beter kunnen helpen.

Een alternatief zou eventueel een Motoaccu kunnen zijn. Maar die mag je niet op een vliegtuig hebben.

Dus je kan een Lit-on batterij kopen, of eventueel een NI-cad, Maar zoals gezegd...

Voor de leds : de blauwe draad zal waarschijnlijk de + aansluiting zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan