Accu voor JVC GZ-MG840BE

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik heb 2 maanden terug een digitale videocamera gekocht, maar daar zit standaard niet zo een goede accu in, hij gaat maar 110 minuten mee. Daarom ben ik opzoek geweest naar een andere accu, die 540 minuten mee gaat. Ik heb er 2 gevonden, de ene is origineel en de andere is niet origineel van JVC. Kijk: http://www.batteryking.eu/products/bekijk-alle-producten-uit-de-winkel.html?keyword=bn-vf823U ik heb even een voorbeeldje opgezocht. Maar wat is precies het verschil tussen origineel en niet origineel? Dat snap ik opzich wel.. maar eigenlijk is mijn vraag of de niet originele accu veel slechter is, of veel minder minuten mee gaat? Is dat ongeveer hetzelfde als origineel, of kan ik beter gewoon voor de originele gaan? Want het prijs verschil is best wel groot! Voor welke kiezen jullie? Alvast bedankt!

Groeten Mark

Daar ik regelmatig niet originele accu's koop, kan ik daarover meepraten.
De originele zijnhet best. Daar hoeft geen twijfel over te bestaan.
Met de niet originele, die een fractie kosten heb ik ook goede ervaringen.
Hetzelfde als cartridges, de niet originele werken net zo goed, maar zijn ook hier veel goedkoper als de originele.
Neem het risico, en kom erachter dat je veel minder geld kwijt bent.

Neem het risico, en kom erachter dat je veel minder geld kwijt bent.
Maar bijvoorbeeld als de originele ongeveer 3 jaar mee gaat, gaat de niet originele dan ook net zolang mee? Of gaat die dan maar ongeveer de helft mee?
Dit kwam ik net tegen op: www.batteryshop.org Gebruik kwaliteits batterijen, de batterijen kosten iets meer maar dan kunt u de komende jaren weer vooruit

Waarschuwing

koop geen batterijen die aangeboden worden op sites voor tweede hands spullen enz

Kijk naar de prijs, een batterij die aangeboden word voor bijv 6,95 euro kan natuurlijk niets zijn, bovendien kunnen deze batterijen erstige schade toebrengen aan uw camera

Wees dus gewaarschuwd
Brengt het echt geen schade toe? En de batteryshop biedt de batterij aan voor 42 euro, zonder verzendkosten, dus ongeveer 50 euro! Bij alle andere is hij 59 euro. Dit is dan geen aanrader denk ik?

Laatst bewerkt:
Kijk naar mijn handtekening.

Wie niet waagt,die niet wint, wie niet poept niet stinkt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan