Accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hoi allen,

Ik heb een vraagje. Kan je je laptop laden als je online bezig bent of is dit niet goed voor de laptop?

Normaal zie ik een groen lampje maar nu zegt het icoontje recht onder, accu laadt niet op!

Hoe kan dit??

Verder heb ik een paar keer meegemaakt dat wanneer ik de accu in de stopcontact steek ik een keer of twee een stroom stoot zag van een seconde. Moet ik een beveilig plaatsten op mijn stopcontacten???

Alvast grote dank voor jullie imput.

Verder wil ik vertellen dat de laptop nu helemaal niet oplaadt. En volgens mij komt dit door de stroom stoot die ik zag toen ik de stekker er in deed om de laptop op te laden!! Moet ik nu denken jullie een nieuwe accuvoeding met netstroom kopen...Hij laadt nu niet meer op!!:shocked: Is dit schadelijk voor mijn laptop?? Door zo een stroom stoot door de stekker??? Ik baal echt zo enorm!

Waarom is een externe voedingsbron nou belangrijk???

Online of Offline opladen maakt geen verschil.
Zelf plug ik altijd eerste de stekker in het stopcontact en dan pas in mijn notebook, om problemen te voorkomen. Gebruik verder ook het liefst een geaard stopcontact.
Dat de accu niet meer oplaad kan ook te maken hebben met een los contact in de laptop of een kapotte accu. Misschien verstandig om de fabrikant van je laptop even te mailen/bellen, om te vragen wat de opties zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan