ACDSee start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

metsu9

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Ik heb al jaren ACDsee op mijn PC (XP) staan. Momenteel versie 9.
laatst is een keer mijn computer uitgegaan door een stroomonderbreking en daarna startte ACDsee niet meer op. Kwestie van even opnieuw installeren dacht ik. Maar ook daarna blijft het programma hangen in het beginscherm dat niet eens volledig opent. Tweede keer opnieuw geinstalleerd, hielp ook niet. Systeemherstel geprobeerd: evenmin. Toen heb ik een oudere versie proberen te installeren. ACDSee 6. Die start evenmin.
Ik sta voor een compleet raadsel. Mijn computer lust ACDSee gewoon niet meer lijkt het wel. Ik gebruik het dagelijks, want zit in de fotografie. Het is ook een officiele versie overigens. Heeft iemand een idee hoe je zo'n programma weer aan de praat krijgt?

Bert

Probeer je het programma over de oude versie heen te installeren of heb je probeerd het programma te verwijderen via Configuratiescherm / Software ?
Als dat lukt, schoon daarna het register eens op met bijvoorbeeld CCleaner http://www.ccleaner.com/

Probeer daarna ACDSEE opnieuw te installeren

Probeer je het programma over de oude versie heen te installeren of heb je probeerd het programma te verwijderen via Configuratiescherm / Software ?
Als dat lukt, schoon daarna het register eens op met bijvoorbeeld CCleaner http://www.ccleaner.com/

Probeer daarna ACDSEE opnieuw te installeren

heb ik allebei geprobeerd. Ik heb het verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd en ook het register opgeruimd. Ondanks dat werkt het programma niet meer. Ik vind het onbegrijpelijk. kan op de site van de fabrikant ook geen info vinden waar ik wat aan heb
Bert

Na een zoekactie op internet heb ik dit gevonden.
Gewoon even proberen dus:

Na het verwijderen van de software ook nog 3 directorie's verwijderen:
1. C:\documents and settings\'gebruikers naam'\local settings\application data\ACD Systems
2. C:\documents and settings\'gebruikers naam'\application data\ACD Systems
3. C:\Program files\common files\ACD Systems

bedankt voor de moeite loonytunes. ik ga het proberen ik hou je op de hoogte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan