Acekard 2i

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollebol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
3
Beste forumgangers,

I.v.m. de volgende vraag heb al heel wat opzoekingen gedaan, inclusief hier. Tot nu toe heb ik de oplossing nog niet gevonden. Hier komt ie dan:

Ik heb een week geleden een DSi gekocht voor onze zoon en daarna meteen een Acekard 2i besteld. De DSi draait vanzelfsprekend met 1.4E. De firmware heb ik netjes op de micro SD gezet, inclusief de update in de root. Toch krijg ik het ding niet op gang en krijg constant "An error has occurred... enz... Nu weet ik toch echt niet meer wat er aan de gang is.

Tot nu toe heb ik enkel uitleg gevonden over wat te doen na een al dan niet bewuste update maar niet over wanneer het probleem zich stelt met een nieuwe, recente Dsi.

Als iemand even een helpende hand zou kunnen bieden zal dit waarschijnlijk eveneens nuttig zijn voor anderen na mij die dezelfde prob hebben.

Met dankbare groeten,

Lollebol.
 
Dank voor je reactie lunatoe. Zover was ik ook al gekomen. ;)

Hij doet het alsnog NIET. Zeer raar maar waar.
Missschien nog ideeën?

Beste groeten,

Lollebol.
 
verder egt geen ideën. Heb je een nagemaakte kaart??? Dat kan als je de kaart niet van acekard koopt.
 
Even met een bedankje voor de aangereikte oplossingen.
Feit is dat ik de adapter heb mogen terugsturen en dat ie dus defect blijkt te zijn. Het dingetje is vervangen en door de verkoper geflasht. Ik verwacht dus eerstdaags een nieuwe werkende kaart. Bij deze dus ook een dank je wel naar de verkoper toe voor een zeer correcte en professionele klantenservice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan