Acer 223w beeldscherm blijft zwart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Torny01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2011
Mijn computer start gewoon op. Ik hoor windows 7 opstarten en bijvoorbeeld skype.
Nou dacht ik dat mijn videokaart kapot was, dus heb ik er een nieuwe ingezet, maar het scherm werkte nog steeds niet.

Mijn scherm geeft constant een roze lampje en ik kan het scherm ook niet uit doen. Normaal gesproken hoort dit lampje blauw te zijn.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

is het scherm kapot of valt dit te fixen?

Doet ie het wel met een andere computer? En doet je pc het wel met een andere monitor?

Ik heb nog niet de beschikking gehad over een andere monitor of pc. Ik zal kijken of dat ergens lukt.
Verder geen idee wat het roze lampje betekent?

Als ik mijn TV met een HDMI kabel aan mijn computer aansluit. zegt de tv: geen apparaat aangesloten. Ik weet niet of ik daarvoor bepaalde instellingen op mijn pc moet aanzetten, maar dat kan dus niet :)

Hmm, dat klinkt alsof het aan de pc ligt. Om dat zeker te weten toch maar even monitor op andere pc proberen, is dat ook weer uitgesloten.

Ik heb er een reparateur bij gehaald. Conclusie: Scherm kapot, videokaart kapot en voeding kapot.
maar het probleem is in ieder geval gefixt. dank u

Lijkt me sterk dat dat de voeding van de pc is. Als die kapot is zou je hele pc het niet meer doen.

Doet je monitor het wel op een andere pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan