acer 2310 upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik heb een acer travelmate 2310 en wil hem graag wat sneller enzo maken. nu heb ik er niet zo veel verstand van, dus vraag ik het jullie. Er zit nu 256mb in, en ik heb een geheugen van 512mb erbij gekocht. (hoe zet ik dit erin??). Ik wil graag een snellere processor, maar die wel op het bestaande moederbord kan. Dus welke processor moet ik nemen, en kan ik nog meer goedkoop upgraden?

Wat voor geheugen heb je gekocht?
Weet je zeker dat je het juiste geheugen hebt gekocht ?
Als je dat zeker weet zou ik even de handleiding van de notebook opzoeken op de site van acer, daar wordt meestal uitgelegd hoe je geheugen kan bijplaatsen.
En die cpu zou ik gewoon laten zitten.

Wat voor geheugen heb je gekocht?
Weet je zeker dat je het juiste geheugen hebt gekocht ?
Als je dat zeker weet zou ik even de handleiding van de notebook opzoeken op de site van acer, daar wordt meestal uitgelegd hoe je geheugen kan bijplaatsen.
En die cpu zou ik gewoon laten zitten.

waarom laten zitten? ik wil een snellere.
het geheugen idd het goede.

We hebben het hier over een laptop en het vervangen van hardware op een laptop is duur of kan zelfs helemaal niet. Je bent dan beter af met een geheel nieuwe laptop en das meestal nog goedkoper ook. Met uitzondering van inderdaad ram.

nou, een processor is toch niet duurder dan 60E ofzo?
Maar het is dus niet mogelijk de processor te vervangen?

Er zit een enorm verschil tussen het vervangen van een processor in een desktop ten opzichten van een laptop!

Tenzij je veel geld wilt spenderen (en ik heb het vermoeden dat je er weinig mee opschiet), zou ik er niet aan beginnen.

Wil je echt de boel beter hebben, denk dan aan een geheel nieuwe laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan