acer 3690 | hotkeys | win xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap89

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Onlangs heb ik op mijn acer 3690 windows xp er op gezet ipv de aanwezige vista home premium vanwege het feit dat ik de hardware niet echt geschikt vond om vista te draaien.
De installatie ging prima alleen zit ik met het volgende probleem.
De hotkeys werken niet meer om bijv het volume harder of zachter te zetten. Dezen zitten rechts op het toetsenbord van de laptop.

Ook doet WiFi het niet als ik de switch verplaats om hem aan te zetten. Deze (Broadcom) wordt wel herkend in devmgmt alleen het lampje gaat dus niet branden. (verschillende drivers en biossen geprobeerd; vista only bios/ oudere xp biossen) Maargoed ik heb als tijdelijke oplossing een wifi usb dongle eraan gehangen dus mijn hoofdvraag is hoe ik de hotkeys aan de praat krijg. Ik heb al drivers en utilities van de acersite gedownload en geinstalleerd alleen dit heeft nog geen effect gehad. Iemand een idee?

Dat je hotkeys niet werken ligt toch aan je drivers ervoor. Je BIOS updaten is hier ontzettend zinloos voor.
Heb je een productsite van acer voor je laptop, kan hem niet vinden daar..

Dat klopt, met BIOS updaten refereerde ik ook meer naar dat andere probleem/
Ik heb op http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_3690.html gekeken voor drivers en spul ik heb zowat alles geinstalleerd alleen de hotkeys werken nog steeds niet.

Dat je hotkeys niet werken ligt toch aan je drivers ervoor. Je BIOS updaten is hier ontzettend zinloos voor.
Heb je een productsite van acer voor je laptop, kan hem niet vinden daar..

Als bepaalde onderdelen niet werken ligt het negen van de tien keer aan drivers, aangezien je computer door die drivers weet waar die hotkeys voor zijn, dus ook wat die switch voor je WLAN voor betekenis heeft. Een bios update kan alleen problemen met de herkenning van bijvoorbeeld je processor verhelpen.

ben ik 100 procent met je eens. De vraag blijft waarom de drivers geen oplossing bieden @ de acer site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan