Acer 5310 start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Einsteinovic

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een acer 5310 en sinds gisteren wil ie niet meer opstarten. Als ik op aan knop druk, blijft ie even bij "Windows starten" hangen en dan krijg ik een zwart scherm. Ik heb accu even daaruit gehaald en weer in maar dit helpt niet. Ik heb het zonder accu geprobeerd, ook zonder resultaat. Een ding wist ik al, accu moet vervangen worden want hij houdt alleen 15 minuten vol.
Weet iemand waar het aanligt dat ie niet opstart?...De garantie is helaas verlopen.

Alvast bedankt,

Einsteinovic

Heb je al veilige modus geprobeerd ?
(Wanneer die opstart ff een paar keer op F8 drukken tot je een keuzescherm krijgt waar je oa veilige modus kunt kiezen).
Als ie dan wel doorstart kun je in eventlog kijken wat er aan de hand is.

groeten Marcel

Heb je al veilige modus geprobeerd ?
(Wanneer die opstart ff een paar keer op F8 drukken tot je een keuzescherm krijgt waar je oa veilige modus kunt kiezen).
Als ie dan wel doorstart kun je in eventlog kijken wat er aan de hand is.

groeten Marcel

Marcel, Dank u voor uw reactie.

Hij start idd op deze manier op. Maar ik weet niet precies hoe aan LogEvent in windows 7 komt...Weet u dat misschien?

Als hij wel in de veilige modus komt, kun je redelijk zeker concluderen dat er dan een programma opgestart wordt wat het normaal functioneren van windows verstoort. Kun je je misschieh herinneren wat je de laatste tijd hebt geinstalleerd?

Als hij wel in de veilige modus komt, kun je redelijk zeker concluderen dat er dan een programma opgestart wordt wat het normaal functioneren van windows verstoort. Kun je je misschieh herinneren wat je de laatste tijd hebt geinstalleerd?

Kan ook aan een beschadigde driver of zoiets liggen

Veilige modus start ie wel op maar normaal nog niet. Ik heb vrijdag voor het laatste gebruikt en toen heb ik geen programma geïnstalleerd, windows updates wel. Kan het daaraan liggen?

zeer goed mogelijk ja.
Heb je al in de logs gekeken

Je kan systeem herstel uitvoeren (teruggaan naar een tijdstip voor de updates

zeer goed mogelijk ja.
Heb je al in de logs gekeken

Je kan systeem herstel uitvoeren (teruggaan naar een tijdstip voor de updates

Dat heb ik al geprobeerd maar het lukt hem niet om te herstellen. Ik ben nu in logevent aan het kijken maar ik snap er niks van.
Kan ik die updates verwijderen? Het zijn allemaal beveiliginsupdates.

yes hij doet het weer! Heb laatste update verwijderd en hij start nu normaal op. Ik krijg alleen een erro: Windows kan het volgende bestand niet openen net.net
Weet iemand hoe dat komt? Het heeft niet met die update te maken.

Dank jullie wel allemaal voor uw reactie en vooral Marcel.

Waarschijnlijk toch iets blijven hangen van die mislukte update
Misschien als je nu opnieuw alle updates erop zet dat het wel goed gaat.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan