Acer 7552G-P366G64MN

Status
Niet open voor verdere reacties.

mongolc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Hallo,

In een folder van de Scheer&Foppen kwam ik de Acer 7552G-P366G64MN tegen, de specificaties leken mij in orde voor schoolwerk en gewoon wat gamen (FIFA). Daar was hij in de aanbieding voor 449,- wat mij een buitenkansje leek. Maar na wat zoeken op internet zag ik dat hij overal goedkoop was. Waardoor komt dit eigenlijk, zitten er veel nadelen aan ofzo? :confused:

Alvast bedankt,

Nog wat informatie:

Acer 7552G-P366G64MN
Processor: AMD Athlon Dual core p360
Videokaart: AMD Radeon hd 5650m 2GB
6Gb Intern Geheugen
640Gb Harde Schijf
Windows 7 Home Premium

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zullen geen nadelen aanzitten alleen je had meer en eerder moeten surfen op prijs en kwaliteit lijkt mij. Jammer dat je er wat later achter kwam.

Acer 7552G-P366G64MN goeie deal?

Ik heb gezocht op prijzen, maar zie alleen hogere.
Verder is het een prima laptop voor huis, tuin, en keukengebruik lijkt me. De batterijduur is niet heel erg lang (net lang genoeg om een dvd te kijken) en de processor is niet de snelste, maar qua geheugen, scherm en grafische kaart een mooie laptop voor deze prijs lijkt me. Of zit er een addertje onder dit groene gras?

Bij kenners is het algemeen bekend dat in deze serie laptops van Acer een productiefout zit.

Door het gebruik van goedkope soldeer en een zeer slechte koeling, raakt de videochip oververhit en gaat kapot!

Zeker niet kopen die laptop, eigenlijk al helemaal geen Acer!!!

daar is de adder dus

Kijk, daar hebben we iets aan! Heel erg bedankt, mr. music!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan