Acer 7720G

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ65

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
5
Hallo,

Ik probeer al vanaf september 2009 om een firewire card met behulp van acer hulplijn 0900 2020767 te instaleren.
Na vele telefoontjes verder krijg ik steeds te horen " u krijgt binnen 5 werkdagen bericht van ons " nu inmiddels 1 half jaar verder en vandaag 26 februari 2010 om 14.45 uur weer gebeld. zegt de dame na 19 minuten wachten dat ik niet gehoplen kan worden en hulp aan iemand te vragen die wel verstand van instaleren heeft. kort om ik ben gek want waarschijnlijk doe ik de card verkeerd in de gleuf/bus van de noteboek.
Ik ben zeer teleurgesteld in de werkwijze van Acer, inmiddels vele euro's armer met bellen naar Acer a 10 cent per minuut en nog steeds kan ik de fire wire card niet gebruiken.
Help mij alstublieft met een oplossing.
 
Dan is het toch ook nu van belang om te vertellen over welke kaart het precies gaat, merk en type.

Wat je al geprobeerd hebt.

Krijg je een foutmelding?

Welk os gebruik je?

De informatie die je nu geeft gaat voornamelijk over de inderdaad vaak zeer slechte service van acer (ik zou proberen de belkosten te verhalen op hen).
 
Dan is het toch ook nu van belang om te vertellen over welke kaart het precies gaat, merk en type.

Wat je al geprobeerd hebt.

Krijg je een foutmelding?

Welk os gebruik je?

De informatie die je nu geeft gaat voornamelijk over de inderdaad vaak zeer slechte service van acer (ik zou proberen de belkosten te verhalen op hen).

Dat is iid wel belangrijk :eek:
Ik maak gebruik van de FW-005 v1 002 van sitecom.
Er is totaal geen melding of iets dergelijks.
de pc draaid op vista.
 
Word de kaart herkend als je deze insteekt?

Al eens met laptop en al naar de winkel geweest war de kaart gekocht is? Of je lokale pcboer?
 
Word de kaart herkend als je deze insteekt?

Al eens met laptop en al naar de winkel geweest war de kaart gekocht is? Of je lokale pcboer?

Ja, maar daar werd ik niet begrepen, de verkoper was ook geen echte kenner. ( dat heb je vaak met mediamarkt )
 
En de eerste vraag?

Niet vervelend bedoelt, maar niemand hier kan zien wat er in jou laptop gebeurd. Je zal dus heel duidelijk alles moeten beantwoorden, beschrijven en dergelijke.

Kaart ook al eens terug gebracht naar de winkel en een neiweu meegekregen? Zelfde probleem?
 
Laatst bewerkt:
En de eerste vraag?

Niet vervelend bedoelt, maar niemand hier kan zien wat er in jou laptop gebeurd. Je zal dus heel duidelijk alles moeten beantwoorden, beschrijven en dergelijke.

Kaart ook al eens terug gebracht naar de winkel en een neiweu meegekregen? Zelfde probleem?

Ik wil graag geholpen worden dus alle vragen beantwoord ik in het vermogen wat ik heb.
Tijdens het bezoek met labtop aan mediamarkt hebben we nog 2 andere uit de verpakking gehaald en geprobeerd, zonder sucses.

Alvast bedankt voor je tijd die je besteed aan mijn vraag :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan