ACER 7730G slomer door GTA IV??

Status
Niet open voor verdere reacties.

h 3 n k

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
44
heey,

ik heb pas mijn nieuwe laptop, een acer 7730G. heel mooi en leuk ding is het en ik wil er dan ook graag spelletje's op gaan spelen maar op mijn oude pc heb ik nogal veel dingen gedownload, verwijdert, weer gedownload 1x gebruikt daarna niet meer en daardoor is hij nou nogal sloom. (is ookal enkele jaren oud).

dit wil ik dus niet met deze laptop laten gebeuren maar ik wil wel graag GTA IV downloaden. ik ben alleen bang dat deze laptop dan ook sloom gaat worden omdat het zo'n groot spel is.
word hij ook slomer, of merk ik er niets van dat ik het spel gedownload heb?

en weet iemand of deze laptop het spel wel goed trekt?
heb al op de site; canyourunit gekeken maar dan moet ik een plug-in downloaden en ben daar niet erg fan van want ik ken de hele site niet :confused:

groetjes, h3nk
 
ik maak altijd gebruik van http://cyri.systemrequirementslab.com/ wat geloof ik hetzelfde is. die plugin is geloof ik veilig. ik ken wel meer mensen die die website gebruiken. of je kan altijd op google zoeken naar de systeem requirements en zelf vergelijken.
daarbij denk ik dat je het spel gewoon moet kopen omdat hij erg beveiligd is, en weet je zeker dat hij soepel draait. ik denk namelijk wel dat je laptop hem kan afspelen.
 
Laatst bewerkt:
oke dankje, ik wacht nog even wat reacties van andere mensen af voordat ik hem koop anders betaal ik dalijk 30 euro voor niets :rolleyes:
 
Wat bedoel je precies met sloom?

In principe word je pc/laptop niet zozeer slomer als je een bestand hebt gedownload. Er zijn andere factoren die dit meer voor hun rekening nemen.
 
Wat word er langzamer?! Ik bedoel, ben je bang dat het spel niet gaat werken?

Test al gedaan en zo ja, wat was de uitslag?
 
nee ben bang dat mn pc in het algemeen er langzamer van word omdat het zo'n groots pel is en zoveel in beslag neemt, en aangezien dit een laptop is... dus dat hij stuk langzamer zal opstarten, en programma's minder snel enzo..
 
Het spel start niet mee op als je de laptop aan zet. Kwa ingenomen schijfruimte zal het ook niet zozeer een probleem geven.

Ben alleen bnag dat het spel spelen op deze laptop meer problemen gaat opleveren kwa langzaam. Een laptop is niet zozeer geschikt om mee te gamen.
 
dat klopt, maar als ik de specificaties die het spel nodig heeft om goed te kunnen spelen zie, en de specificaties van deze laptop. dan zit ik daar best wel een stukje boven dus ik denk dat het wel zou kunnen gaan of zit ik hier fout?
 
Wat is de uitslag van de test? Heb ik nu al een aantal malen gevraagt.

En de eisen voor het spel zijn gebaseerd op een desktop pc, niet een laptop. Dus ja, ook al voldoet de laptop, het is mogelijk dat het spel onadanks dat niet tot nauwelijks werkt.
 
testje op can you run it gedaan:
 

Bijlagen

  • can you run it.jpg
    can you run it.jpg
    93 KB · Weergaven: 18
Inderdaad, zoals ik en mrmusic al zeiden. Het spel zou kunnen, maar verwacht er niet veel van.
 
Ja inderdaad. Als het spel al opstart. Je kan het natuurlijk gewoon proberen en speelt het voor geen meter, verwijder je het spel weer.
 
warom denk je da thij niet zou opstarten dan, want ik heb toch gewoon alle specifiecaties?
 
De specs van je laptop voldoen NIET aan de eisen van dat spel....
Nogmaals.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan