Acer 8930g audio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunnyhopper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Berichten
2
Hallo,

Ik heb gisteren mijn laptop moeten formatteren en dus opnieuw moeten installeren.
Eenmaal windows 7weer te hebben geïnstalleerd kwamen de drivers aanbod. Ik heb via de
acer website de audio (realtek v 6.0.1.5983) driver geïnstalleerd, alleen is mijn geluid slechter dan voorheen.
Het klinkt nu alsof mijn boxen zijn opgeblazen wanneer ik hem over 5.1 heb terwijl ik dit probleem hiervoor nooit heb gehad.

Wat ik allemaal al heb geprobeerd;
-verschillende drivers opgezocht en geprobeerd (van realtek, zowel van de acer site als realtek zelf)
-drivers meerdere keren opnieuw geinstalleerd
-nvidea audio driver hd geinstalleerd/verwijderd (meest up to date driver package
-in het realtek audio menu verschillende functies aan en uitgeklikt maar niks verandert

Ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen.

(ps; mocht ik mijn vraag verkeerd geplaatst hebben mijn excuses daarvoor)

gr
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij:
Rechter muisknop op mijn computer, manage fzo iets en dan device manager.

Staat er een vraagteken bij audio, en probeer ook gewoon om de driver te updaten langs daar :)

Hoop dat het helpt
 
Geen foutmeldingen of dat updaten ook maar iets uitmaakt (word ook niet aangegeven dat er iets moet worden upgedate).

Het is een heel apart verhaal sinds ik voor het formateren nooit last had van het geluid (ook toen maakte ik gebruik van Windows 7).

Toch bedankt voor de tip, hopelijk komen er meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan