Acer Aspire 1360 - Batterij / Adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkMarc

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Ik zit sinds enkele dagen met een vervelend probleem ivm mijn laptop een Acer Aspire 1360.
Ik gebruik die nogal vrij intensief, toch enkele uurtjes per dag.
Meestal sluit ik die aan op de netstroom en dat werkte prima.
Paar dagen geleden merkte ik dat de adapter het niet zo goed meer deed: ik zag in de systray namelijk het batterij-icoontje ipv de stekker (welke dus aangeeft waar de stroom gehaald wordt).
Een reserve-adapter bovengehaald en daar kwam het stekker-icoontje terug. Alleen: de batterij liep leeg, en wanneer die op 0% kwam was het gedaan met de laptop.
Het opladen van de batterij gaat wel als ik de laptop afzet en op netstroom laat staan.

Haal ik de batterij uit de laptop en probeer ik zuiver via netstroom te werken, dan start die zelfs niet meer op. Dat laatste vind ik nogal vreemd, maar iemand vertelde me dat bij Acer-laptops wel meer voorkwam (of nog steeds voorkomt?)

Iemand die met dit probleem "ervaring" heeft, of anders gezegd: wie heeft dit al meegemaakt en kan me adviseren wat ik eventueel kan doen om dit euvel te verhelpen.

Vragen/Opmerkingen: vuur maar af :)

Groetjes

Acer

Hallo,

ik heb zelf een Acer Travelmate en ben al sinds vorig jaar september met Acer in de slag om een goede accu, ik heb inmiddels de derde accu gehad en momenteel is deze ook al weer bij Acer, ik kan er ongeveer 35 minuten mee werken. Acer is wat dat betreft niet snel, de laatste accu is al sinds 2 april bij Acer!!!!!!!!!

Ik kan dus niet direct een antwoord geven maar wel een ervaring!

Groeten,
Teetje

Met een nieuwe adapter met iets meer Ampere werkt m'n laptop weer als tevoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan