acer aspire 1640z

Status
Niet open voor verdere reacties.

baco40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Hallo allemaal,

Ben hier net nieuwe op dit forum en heb eeb vraagje?.

Mijn laptop liep steeds vast, als ik hem opnieuwe geinstaleerd had dan werkte hij perfect. Maar als hij dan updates had gehad dan bevoor de muis en toetsenbord. Dit ging niet meer over. Een vriend vertelde dat ik mijn bios baterij er uit moest halen.
Dit heb ik gedaan en toen werkte hij inderdaad weer goed!!!!!Tot ik hem weer aansloot op internet en hij weer automatische updates instaleerde, toen bevroor weer alles. Ik heb weer de bios baterij er uit gehaald (weet niet meer of de laptop op dat moment al afgesloten was of ik hem te vroeg eruit heb gehaald) Maar nu doet ie het helemaal niet meer, krijg helemaal geen stroom meer dus er werkt helemaal niets geen enkel lampje brand meer. HELP HELP HELP............

Mvg Johan

Accu eraf en dan de on-switch lang ingedrukt houden als de laptop aan netstroom hangt, dat helpt hier tenminste als de laptop totaal niet aan wil gaan...

Bedankt gast0231 dit werkte goed, alleen naar 1 minuutje bevroor de muis en toetsenbord.

Heeft iemand hier toevallig ook nog een antwoord op?????

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt denk iik niet aan de drivers maar aan de bios of zo, want als ie bevriest(pad en touchboard) en ik zet er op nieuwe windows op dan doet ie het nog steeds niet. En als ik dan de baterij er uit haal dan doet ie het weer wel.:confused:

nou weet ik wat er mis gaat. Want als ik de accu eraf haal met de stroomkabel erin dan doet ie het wel gewoon ook naar dat ij updates heb gedaan, doe ik de accu er terug in dan bevriest hij weer.

Wie weet wat ik hier aan kan doen??

Mvg Johan

Hallo

Is de batterijpack nog wel in orde???

Toestel uitzetten , batterij opladen , lader verwijderen , toestel op batterij opstarten.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan