Acer aspire 1650 bios probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardo1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
3
Hallo

ik heb een probleem met mij laptop.
ik bezit een acer aspire 1650 en ik had problemen
met mijn netwerk kaarten die hij niet las en ik ging hem upgraden naar windows vista via bios,Eenmaal de bios geupdate te hebben moest ik hem opnieuw opstarten,maar wanneer ik hem opnieuw opstart gaat de beeld scherm niet aan je ziet helemaal niks 0.0 sec ook niet de windows laad balk maar je kan wel horen dat ie gewoon opstart.Dus mijn vraag is wat kan ik eraan doen zodat mijn beeldscherm weer draaien..Alvast bedankt wie mij hierbij kan helpen:thumb:
 
Welkom bij de Helpmij!

Dingen doen waar je geen verstand van hebt / de gevolgen niet van kunt overzien / de noodzaak niet van kunt inschatten, zijn niet zo erg handig. Gelet op jouw bericht, is het vorenstaande wellicht hier van toepassing.........?

Je hebt (kennelijk) geluk dat de flash gelukt is, immers Windows probeert te starten. Start op met het constant indrukken van de F8 toets. Als dat lukt ga dan eens naar apparaatbeheer en kijk wat daar allemaal niet goed is.
 
Hallo

Hoi

bedanmkt dat je mij hierbij wilt helpen,ik heb gedaan zoals jne gezegt hebt,ik heb meerdere malen op f8 gedrukt /ingehouden en ik krijg nog geen beeld tevens kan ik ook niet kijken als je in f8 komt/je komt wel in de f8 maar geen beeld:eek:is er nog een andere mogelijkheid om weer beeld te krijgen op mijn laptop?:(Alvast bedankt
 
Dan moet je eens in het bios gaan rondneuzen of er iets met de AGP instellingen aan de hand is.
Het bios bereik je door na de start op een toets als:

DEL
ESC
F1

te drukken totdat het bios verschijnt. (Welke toets is biosafhankelijk, maar de 3 hiervoor genoemd, zijn wel redelijk ganbare toetsen om in het bios te komen.)
 
Hallo

om normaal in de bios te komen is f2 maar?en daar komt het,als ik op f2 druk kom je in de bios maar kheb dan nog geen beeld het zit zo.je druk de power knop van de laptop aan normaal krijg je na 1seconde beeld en dan zie je de bios enzo met de f2 om naar de bios te gaan..maar als ik op de power knop druk dan zie je gewoon niks 0 komma 0 net alsof je de stroom kabel van de monitor uit hebt getrokken van een pc,:eek::eek::eek:nu krijg ik het toch wel benauwt is mijn laptop monitor nou kapot of is er iets anders aan de hand?:(Alvast bedankt
 
als je zelfs niet meer in het bios kunt komen en ook een opstart met de cd in de lade wil niet, tja, dan wordt het mogelijk tijd voor een computerdokter.
 
Wat dan ook nog kan helpen is om de knop voor externe monitor in te drukken. Gewoonlijk is dat Alt(fn)+F5 Wellicht staat de standaard instelling wel op de externe monitor. Anders is de bios resetten een oplossing, maar dan moet je hem openschroeven, wat ik niet aanraad voor beginnende gebruikers of leken.

M. vr. gr.

Jim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan