acer aspire 1710 3,4 ghz intel pentium 4 duo core voor € 250,00

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nordicbart

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
is dit een reele prijs (volgens mij een laptop uit 2004 / 2005). ik heb geen verstand van laptops. ik zoek namelijk laptop die mijn desktop pc zou kunnen vervangen.

kan iemand een review geven over dit apparaat. apparaat is volgens verkoper heel.

alvast bedankt!!!

Hoi,

Kom deze tegen en ik vind hem flink aan de prijs ik geloof dat ik nog even door zou sparen. En vergeleken bij de huidige gewichten van een notebook heb je een kruiwagen nodig :):)

hahaha ja ik had deze ook gelezen. ik zoek ook een destopmodel die, met of zonder krui- of hijsmiddelen, verplaatsbaar zou moeten zijn. IHet gewicht is voor mij minder belangrijk omdat ik deze incidenteel zou willen verplaatsen. het gaat bij mij om wat erop zit en de snelheid van de computer. wat zou in dit geval een reele prijs zijn voor deze laptop?

Hoi,

Ik zou zelf de helft tot 150 er voor over hebben. even ter vergelijk met een nieuwe deze bekijken is 150 duurder maar veegt de Acer van tafel qua prestatie. en weet niet de hardware van je desktop maar daar zal je waarschijnlijk ook op bijleggen;)

Laatst bewerkt:
Laptop uit 2004; hooguit 25 euro. Scherm en batterijen zijn waarschijnlijk niet optimaal meer en de prestaties blijven ver achter bij de moderne laptops.
Core processoren voor de laptop zijn in januari 2006 op de markt gekomen

Ron

Bedankt voor jullie reacties! Super! Inmiddels heb ik een reactie terug van de verkoper die heel eerlijk was. batterij gaat 30 tot 45 minuten mee. out of the question dus.

hoi,

ik zou zelf de helft tot 150 er voor over hebben. Even ter vergelijk met een nieuwe deze bekijken is 150 duurder maar veegt de acer van tafel qua prestatie. En weet niet de hardware van je desktop maar daar zal je waarschijnlijk ook op bijleggen;)

dit is (kwijl) een hele (kwijl) mooie laptop (kwijl kwijl)

En dan gaat er hier nu een slotje op.Gaarne vragen over aanschaf laptop bij 1 topic houden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan