acer aspire 1800

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
halo, men mama is vanplan een acer aspire 1800 te kopen heeft iemand ervaring met deze laptop? ik ben gwn van nvidia videokaarten te gebruiken ( heb op mijn gwne pc een nvidia gforce 7600gt kaart steken) maar deze acer aspire 1800 heeft een ati mobility radeon x600 .. is deze videokaart goed ?? ik weet niks van ati dus kan iemand mij helpen met ervaring ??

bednakt voor de moeite

Op die vraag is het antwoord moeilijk als we niet weten wat je allemaal met die laptop wilt uitvreten. Die videokaart is goed genoeg voor alle normale toepassingen en video maar schiet te kort voor allerhande moderne games.... over het algemeen zijn de videokaarten in laptops minder of zelfs totaal niet geschikt voor "heavy gaming" .... meestal maken zij gebruik van shared videogeheugen [dus de gewone ram] en dat is traag.....

Op die vraag is het antwoord moeilijk als we niet weten wat je allemaal met die laptop wilt uitvreten. Die videokaart is goed genoeg voor alle normale toepassingen en video maar schiet te kort voor allerhande moderne games.... over het algemeen zijn de videokaarten in laptops minder of zelfs totaal niet geschikt voor "heavy gaming" .... meestal maken zij gebruik van shared videogeheugen [dus de gewone ram] en dat is traag.....

ik heb de laptop voornamelijk nodig voor het spelen van mohaa online .. zal wel gaan zkr met die laptop en voor het kijken van dvd'tjes . Maar heb nog een vraag inverband met de videokaart dat in de acer laptop steekt met welke nvidia videokaart kun je hem vergelijken ?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan