Acer Aspire 3681 wxmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
183
Beste mensen,

Ik heb mij gestort op het formatteren van een Acer Aspire 3681. En dat is niet zo'n succes. Standard staat er Windows XP op en wou dit er dus ook weer op zetten. Dus windows CD erin, boot vanaf cd, en installeren maar. Het formatteren gaat prima, hierna kom je bij de installatie. Op een gegeven moment dient de computer opnieuw op te starten. Dit kan automatisch en handmatig. Hij start zich opnieuw op, en dan komt het probleem: De pc loopt vast. Hij installeert maar komt op een gegeven moment met een wizard voor landinstellingen enz. en hier kan ik de muis niet meer bewegen,en dus niet verder met de installatie.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast heel erg bedankt!

Groeten Bertal
 
lukt het met uw toetsenbord?

met de tab-toets kan je van veld naar veld springen.

Het is de toets met 2 pijltjes, links en rechts, aan de linkerkant van uw toetsenbord.
 
lukt het met uw toetsenbord?

met de tab-toets kan je van veld naar veld springen.

Het is de toets met 2 pijltjes, links en rechts, aan de linkerkant van uw toetsenbord.

Nee, dit heb ik al eens geprobeerd.. lukt ook nit helaas.
 
Wat ik zou doen:
Nog eens opnieuw proberen installeren.
Indien dit weer niet lukt:
Uw schijf eens controleren.
(ipv installeren kies je R(epair), dan krijg je een DOS venster. Hier kies je 1 om uw besturingssyteem te selecteren. En dan kies je CHKDSK /r

succes!
 
Ik weet waar het aan licht.. Als ik de accu eruit haal loopt hij gewoon heel mooi door, en loopt niet vast. Iemand enig idee hoe dat kan?

Bertal
 
Ligt er aan,als je alleen de accu gebruikt tijdens installeren kun je zoiets verwachten.
Derhalve tijdens installeren altijd netstroom gebruiken!
Als dit 't geval was i.s.m. de accu zou ik 't niet weten.
 
Ligt er aan,als je alleen de accu gebruikt tijdens installeren kun je zoiets verwachten.
Derhalve tijdens installeren altijd netstroom gebruiken!
Als dit 't geval was i.s.m. de accu zou ik 't niet weten.
Netstroom en accu gebruikt. Ook nu ik in windows werk en ik gebruik netstroom en accu loopt ie meteen vast.. heel appart. Ik heb 1 van de 2 accu's in apparaatbeheer uitgeschakeld en nu gaat het goed. enig nadeel is dat ik nu niet kan zien hoe vol de accu is, omdat hij aangeeft dat de laptop steeds op netstroom werkt, ook wanneer de laptop afgekoppeld is van het netstroom.
 
Accu stuk? Als accu's leeglopen door het een of ander beginnen de apparaten die ervan afhankelijk zijn soms vreemde dingen te doen.Dat heb je ook bij afstandsbedieningen waar de batterijen bijna leeg van zijn.Bij Acer staat het model al niet meer op de site,heb nog ff verder gekeken en zie daar 't jaartal 2005/2006 staan.Dus is 't best mogelijk dat een van de accu's "op" is en binnenkort die andere waarschijnlijk ook.
Dit is maar een gok hoor.
 
Ik heb de chipset driver ge-update en nu doet alles het zoals het hoort!
dus dan zal het daar wel aan gelegen hebben haha.

In ieder geval bedankt allemaal!

Bertal
(kan gesloten worden)
 
Dat is idd vreemd,dat zou niet bij me opgekomen zijn.Had je de chipsetdrivers nog niet geïnstalleerd dan?
Het is in ieder geval opgelost! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan