Acer Aspire 5520 bios probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingguest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Ik heb vanmiddag de bios van mijn Acer Aspire 5520 willen upgraden. Alles ging goed, totdat Windows Vista stukliep en Explorer afsloot. Nadien liep mijn laptop geheel vast en ging hij na verloop van tijd uit.

Nu start m'n laptop in z'n geheel niet meer op. Nadat ik de laptop aandoe, blijft het beeld op zwart staan en wil m'n laptop niet verder opstarten. Ik heb al geprobeerd om met ESC, F1, F2 of DEL in mijn bios te komen, maar dat lukt me ook niet. Ik vrees dat een bios-reset nodig is, maar omdat, zoals ik heb gelezen, daarvoor m'n laptop open moet worden gemaakt, wil ik eerst kijken naar andere oplossingen.

Weet iemand een oplossing voor mijn biosprobleem? Alvast bedankt!:thumb:

Was je aan het flaschen toen die crashte, zo ja dan is het helaas pindakaas dan zal een bios reset niet meer helpen.
Laptop zal dan dan uit elkaar moeten en de bioschip opnieuw geprogrammeerd moeten worden daar zijn goede bedrijven voor zoals:
http://www.flashbios.org/index.php?language=nl&osCsid=207b2271ed26b1f3aad1bb1cdba7d17d KOSTEN 100 EURO.
Als je pc goed draait dan is er geen reden om de bios te updaten, vooral als je hierin geen ervaring hebt want zo werkt alles nog en bij een een vastloper tijdens updaten heb je niets meer.

Laatst bewerkt:
Was je aan het flaschen toen die crashte, zo ja dan is het helaas pindakaas dan zal een bios reset niet meer helpen.
Laptop zal dan dan uit elkaar moeten en de bioschip opnieuw geprogrammeerd moeten worden daar zijn goede bedrijven voor zoals:
http://www.flashbios.org/index.php?language=nl&osCsid=207b2271ed26b1f3aad1bb1cdba7d17d KOSTEN 100 EURO.
Als je pc goed draait dan is er geen reden om de bios te updaten, vooral als je hierin geen ervaring hebt want zo werkt alles nog en bij een een vastloper tijdens updaten heb je niets meer.

Het flashen lukte niet en het programma brak het flashen zelf af. Tot zover niets aan de hand. Nadat ik het programma op een normale manier afsluitte, ging Windows Vista raar doen en liepen programma's één voor één vast.

Ben bang dat de conclusie van SJJ in dit geval de enige juiste is...

Je zou nog een bios reset kunnen proberen werkt het niet dan is er geen andere oplossing dan hierboven al is aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan