Acer Aspire 5520 Vista Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar driver (updates) voor mijn acer apsire 5520 laptop.
Ik draai op het moment Vista en hij is een jaar oud maar ik heb een probleem. Ik zou dus graag mijn drivers willen updaten.
Ik heb zelf al mijn best gedaan. De acer site kom ik geen wijs uit. Toen downloade ik een programma (wat natuurlijk NIET gratis is) waarmee ik al mijn drivers in een keer zou kunne updaten, maar dit kost weer weetik hoeveel. Heeft er iemand tips?

Groeten

Wat is het probleem met de Acer site? Want dat is toch de plek om je drivers te halen.

Kan ook wel via een andere weg, maar dan zal je voor elk onderdeel in je laptop appart op zoek moeten naar de juiste geupdate driver. Tevens kan het zijn dat sommige drivers nog gewoon hetzelfde zijn.

En wat is je probleem met je laptop, misschien is er wel een heel andere oplossing noodzakelijk.

De site werkt voor geen meter? ik selecteer mij laptop, selecteer een driver en hij doet niks?

ps. het programma drivercure gaf aan dat er 16 driverupdates nodig waren. dus ik denk dat het wel eens mag.

Ik ben nu bezig met een driver te downloaden, omdat ik ook al wat problemen heb met mijn laptop zelf. Hij valt soms opeens weg en dan moet ik of ong 5/6 keer proberen hem op te starten (hij valt dan 4/5 keer tijdens het opstarten uit) of ong 5-10 minuten wachten en dan doet hij het weer. Ik denk dat dit misschien aan de driver ligt. Omdat ik soms ook wel eens heb dat hij helemaal vastloopt en dat ik hem uit moet zetten. Als ik hem dan weer opstarten dan krijg ik hetzelfde van die 5/6 keer proberen of 5-10 minuten wachten. Misschien los ik dit er ook wel mee op?

Dit is gekopieerd van andere post!

De site werkt voor geen meter? ik selecteer mij laptop, selecteer een driver en hij doet niks?

Niet toevallig boven in beeld de gele balk? Zo ja, dan die aanklikken en kiezen voor bestand downloaden. Bij mij werkt de site prima.

ja, nu werkte hij wel, vorige keer niet.

VGA driver geïnstaleerd. Opnieuw opstarten. Krijg geen beeld meer. Zit nu op de andere computer. Ook best chill

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan