Acer aspire 5630 met vista start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mengers

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo allemaal...
Ik heb een probleem. Mijn laptop van twee jaar oud start niet meer op. Ook niet in veilige modus. Wat er gebeurt is het volgende: Als ik opstart wordt iets van acer geladen. Dan krijg ik het microsoft corporation laad scherm te zien. Wat er dan gebeurt is ik krijg een zwart scherm en dan een zwart scherm met een muisicoontje. Deze kan ik bewegen. De laptop reageert ook op dingen die ik met het toetsenbord doe. Ik kan dus het touchpad uit en aan zetten. En als ik bijv op caps lock doe gaat het lampje wat hier bij hoort ook branden. Als ik opstart in veilige modus kom ik op precies het zelfde scherm. Tijdens het opstarten in veilige modus krijg ik allemaal drivers te zien uit de system32 folder. De laatste die ik zie is crcdisk.sys
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen.
Alvast bedankt

start eens op en druk telkens op f8 om zogezegd ook in de veilige modus op te starten maar kies dan voor "laatst goed werkende configuratie" of iets in die richting...

ook als ik dit doe kom ik op het zwarte scherm wat wel aan lijkt te staan.. met de cursor

Heb je dan een vista installatie disk?

Start dan daarmee de reparatiemodus op en probeer eerst eens even systeemherstel.
Heb je die dvd niet, kan je hier de reparatie dvd afhalen en branden op een cd-tje

ik probeer het nu doormiddel van terug zetten naar fabrieksinstellingen van erecovery.. ik zal waarschijnlijk dingen van mn c schijf kwijt zijn maar niet van de d schijf,. en daar stond het belangrijkste op

ja, met erecovery zal je vista herinstalleren en zal je probleem waarschijnlijk wel opgelost zijn maar als ik jou was zou ik toch eerst even met die vista recovery disk proberen waar ik eerder naar gelinkt heb ;)

kheb ut al terug gezet naar fabrieksinstellingen en het is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan