acer aspire 5730z

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilfiger18

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2001
Hallo beste helpmij vrienden,

Wie kan mij helpen om een recovery cd van acer aspire 5730z kan downloaden of iets anders...
Had mijn laptop geformateerd maar kan de cd nergens vinden wat heel stom is van me...
Kan iemand me aub helpen om mijn probleem te verhelpen???

Hallo hilfiger18,

Zit er geen Acer e-Recovery in de laptop?

Probeer eens Alt Gr (rechter Alt-toets) en F10 samen in te drukken zodra -na het aan zetten- het Acer logo verschijnt.

doet niks wil heletijd installeren maar geef 1 fout aan en dan vraagt hij om een recovery cd! ik kan nergens vinden waar je dat kan downloaden en op cd branden zodat ik weer opnieuw kan installleren... weet jij toevallig een site waar je het kan downloaden?

Je kunt beter Windows er compleet opnieuw opzetten lijkt mij, recovery cd is voornamelijk bedoelt voor persoonlijke gegevens en register settings.

hoe moet ik dat doen?kan niks opstarten.. heb ook geen cd van de hele besturingssysteem? kan jij mij helpen waar ik dat kan vinden?

Laatst bewerkt door een moderator:
zat vol virus op en dacht dat k als ik zoiets deed mss mijn virus zal verwijderen maar weet niet of het zo is... dat is mijn reden...

Je bent vermoedelijk zo slim geweest om ook de recovery partitie van de machine de nek om te draaien. Als dit vermoeden juist is, dan rest je weinig anders dan idd. een kale Windows installatie met een Windowsschijf. Zorg vooraf dat je vanaf de website van Acer álle stuurprogramma's van jouw machine download, want die zal je na de Windowsinstallatie voor het overgrote deel zelf moeten doen. Een aantal zal via de Windows update binnenkomen, maar lang niet allemaal.

waar kan ik dan windows vista downloaden? die cd heb ik namelijk ook niet. kan jij mij daarbij helpen?

Die leen je van een kennis / buurman / vriend / whatever. Als je bij de serial vraag maar de key invoert zoals die onderop jouw machine staat.

serial staat er idd op maar niemand die ik ken heeft vista of ze hebben xp of de nieuwste windows kan k het niet ergens downlaoden? weet je geen goeie site?

Je kunt beter Windows er compleet opnieuw opzetten lijkt mij, recovery cd is voornamelijk bedoelt voor persoonlijke gegevens en register settings.

Wat mij betreft is het grote voordeel van een recovery dat meteen alle juiste drivers geïnstalleerd zijn en je geen 3 dagen naar de juiste drivers hoeft te gaan zoeken.

@hilfiger18 ,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Indien je direct reageert op een bericht kun je de op optie "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Je hebt anders een topic met veel dezelfde berichten erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan