Acer aspire 5738G-644G50MN

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo ik heb een acer laptop van een vriend gekregen alleen het beeldscherm is kapot.
Ik heb al gekeken op replacedirect alleen dan kost een nieuw beeldscherm 189 euro.
Ik vraag me af of ik ook een ander beeldscherm aan kan sluiten via de hdmi of vga?
Er staat geen windows op maar we hebben wel een windows cd.

@benjamin2012:Welkom op Helpmij...

Gaarne dan meer info voor de TS'r.Alleen als antwoord:yep dat kan,zal deze niet veel aan hebben.Hoe ?Waar info te vinden??

Hij zal er wel wat aan hebben want het is een ja/nee vraag. Doe gewoon de kabel van het andere beeldschrem in de laptop en klaar ben je

Gaat dat dan uit zichzelf? Moet je dan ook niet een F? toets indrukken?

Hoi,

Vaak gaat dat vanzelf maar kan dus inderdaad ook fn+F5 alleen is dit al van een ouder type Acer

Bedankt, Modag!
Een mens is nooit te oud om bij te leren!

Dankje wel, maar ik heb het al geprobeerd met de vga kabel en dat lukt niet nu nog even proberen met de HDMI kabel.

P.S. Ik weet niet of er een os op de schijf staat, want de schijf heb ik uit onze verzamel la gehaalt, maar als ik een windows 7 dvd er in doe, dan hoor je de hardeschijf en de dvd speler wel werken dus ik denk dat de laptop verder wel goed is.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Krijg je geen bios scherm? en ja je zal wel een windows versie met de juiste drivers voor het notebook hebben.

Ik heb even een foto gemaakt van het beeld dat ik krijg dan snap je het beter waarom ik het op een ander beeld wil aansluiten

Ik heb de HDMI geprobeerd, maar dat werkt ook niet ik denk omdat er geen windows opstaat dus dat ik in het opstart scherm bij hangen. Maar ik kan niks zien dus weet ook niet wat ik moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan