Acer Aspire 711WSMi, Win 7 Start,,, naar Win 10??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

JakobenAlie

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
Kan onze oude laptop dat aan???

We hebben onze oude laptop als een tijdje niet kunnen update'n, zoals bekent word Win 7 Starter met mee ondersteund.

Hij is ook aardig traag, en loop af en toe vast, Classificatie: 2,3 Windows Prestatie-index
Processor: Intel (R) M CPU 410 @ 1.46GHz
Geïnstallerd geheugen 2,00 GB
Type systeem 32 bitsbedsturingssysteem.

Windows is geactiveerd
Producti-id: 0034X-XXX-XXXXXXX-XXXXX

De vraag: kan hij Windows 10 wel aan, en hoe moet in de installatie doen, wat moet in allemaal veilig stellen, en hoe dat te doen
Wij hebben onze ontwikkeling op een ander gebied, het juist uitvoeren van de installatie is niet de gewoonste zaak voor ons.

Wij zijn twee zestig plussers en willen graag nog een tijdje mee draaien, en kunnen wel wat hulp gebruiken.
Wij zijn al vanaf 2007 bij het forum in geschreven en hebben jullie hulp nodig.

Met een hartelijke groet, en tot gouw,
JakobenAlie.
Ps, wij vragen niet gouw hulp maar nu is het wel nodig

Windows 10 op zo'n systeem ga je niet vrolijk van worden.
Misschien inderdaad iets nieuws kopen indien mogelijk.
Mochten jullie in de buurt van Alphen aan den Rijn wonen wil ik er eventueel Windows 7 schoon opzetten voor jullie.

Windows 10 op zo'n systeem ga je niet vrolijk van worden.
Misschien inderdaad iets nieuws kopen indien mogelijk.
Mochten jullie in de buurt van Alphen aan den Rijn wonen wil ik er eventueel Windows 7 schoon opzetten voor jullie.

Hartelijk dank voor jullie reactie's, en fijn dat je het oude lappie wilt opknappen, Stad Groningen is even te ver weg van Alpen aan de Rijn, maar heel aardig aan geboden.
Geld voor een nieuwe zit er niet in, we moeten overal op bezuinigen, hebben ook maar 500 Mb Internet per maand tot onze beschikking.

Met een hartelijke groet,
JakobenAlie.

Hoi,
Ga naar acer support en klik op "Toestel automatisch detecteren".
Je zou kunnen overwegen de laptop naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Zie je handleiding.
Als je die niet hebt kun je 'm downloaden d.m.v. de link die ik je heb aangereikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan