acer Aspire 7520

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeRzEcKeR

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2010
Berichten
8
Hoi

Ik zit met het volgende probleem

m'n laptop wil niet meer booten. Als hij opstart komt er na het moment dat je F2 ... kunt selecteren een zwart scherm met in de linkerbovenhoek een wit flikkerend lijntje.:confused:

Ik heb enkel recoverydiscs van die laptop en ik geraak precies niet in veilige modus (mss gebruik ik F8 niet op het juiste moment).

Er staan ook nog programma's op die laptop die ik nodig heb.

Greetings
 
Hoi

mss gebruik ik F8 niet op het juiste moment.

Greetings

Het juiste moment. Bij het opstarten gewoon herhaaldelijk op F8 (tikken) drukken, totdat het juiste scherm zich aandient.

Probeer bij het opstarten eens met F11 (recoverymodus)
 
Laatst bewerkt:
ls je nog de originele dvd hebt van (vista) dan kun je die erin leggen, en ook herstellen selecteren.

Dat werkt vaak ook wel.
 
tja, ik kan klikken op F8 (of F11) zoveel als ik wil, hij gaat gewoon door tot het zwarte scherm met knipperend witte streepje.

en recovery: wil da ni zeggen dat hij alles op de laptop hersteld naar de standaard (zoals met recoverydiscs)

Ik kan een D2D (disc to disc) recovery doen, maar wat houdt dat in?
 
Anders moet ik zoveel mogelijk bestanden laten overzetten naar een aparte schijf, en een recovery uitvoeren?
 
Als alle andere opties niet werken moet je dat proberen. En dan een clean install uitvoeren. (recovery gebruiken van dvd-rom)
 
Allemaal helemaal nergens voor nodig.....

Opstarten vanaf de Vista DVD en voor Herstellen kiezen, daarna zou alles weer gewoon moeten werken.

Heb je geen Vista DVD, dan kun je hier een herstel-DVD downloaden:

http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/

Downloaden, branden, dan alsnog vanaf die DVD opstarten en voor Herstellen kiezen

Als jij nou eens een keer leert lezen, dan hebben verschillende mensen waaronder ik ook al gezegd dat hij voor herstellen moet kiezen met z'n dvd. Dus beetje vreemd dat jij dat dan nog een keer moet gaan herhalen.
 
Als jij nou eens een keer leert lezen, dan hebben verschillende mensen waaronder ik ook al gezegd dat hij voor herstellen moet kiezen met z'n dvd. Dus beetje vreemd dat jij dat dan nog een keer moet gaan herhalen.

Ik heb maar 1x hetzelfde advies gelezen, alleen van jou...
Maar dan zonder de link naar een te downloaden recovery dvd voor het geval TS geen Vista dvd heeft.....

Vandaar dus mijn aanvulling!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan