Acer Aspire 7520G beeldscherm bij onstrarten van zwart naar wit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zwen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Hallo,

Als ik mijn laptop op wil starten dan gaat hij gewoon aan alleen hij is eerst helemaal zwart en dan wordt hij van boven vandaan wit en als ik hem op een ander beeldscherm aansluit dan zie ik wel mijn gewone beeld ik heb al een systeem herstel geprobeerd maar dat hij geen succes ik hoop dat het probleem GRATIS kan worden opgelost

alvast bedankt!

Het enige wat ik kan zeggen is dat je grafische kaart niet kapot is, omdat je op een ander beeldscherm wel beeld hebt. Misschien is het beeldscherm kapot/ aansluiting naar beeldscherm is niet goed.

Het enige wat ik kan zeggen is dat je grafische kaart niet kapot is, omdat je op een ander beeldscherm wel beeld hebt. Misschien is het beeldscherm kapot/ aansluiting naar beeldscherm is niet goed.

maar hoe kan de aansluiting niet goed zijn het is een notebook misschien klinkt dit dom maar ik weet er niet veel van en hoe kan ik de aansluiting verbeteren?

Probeer dingen uit te sluiten of bevestigd te krijgen : start eens op in de veilige modus. Als je dan hetzelfde euvel ziet, dan is de kans 50 % dat idd. het beeldscherm zelf kaduuk is. De overige 50% zouden een loszittend kabeltje kunnen zijn.

maar hoe kan de aansluiting niet goed zijn het is een notebook misschien klinkt dit dom maar ik weet er niet veel van en hoe kan ik de aansluiting verbeteren?

Door trillingen kan de aansluiting van videokaart naar beeldscherm losschieten, maar dat denk ik niet. Ik denk namelijk dat het beeldscherm kapot is :(

In de de veilige modus starten zal je vermoeden 100% bevestigen of ontkennen.

100% zeker wel een defecte grafische kaart door oververhitting, bekend probleem bij dit type Acer, heb er al meerdere hier op die manier gehad

Klopt, maar dan loopt het signaal niet via de 8400M grafische kaart

ik kan hem niet gewoon op veiligheidsmodus af laten spelen dan moet ik eerst mijn externe monitor er op aansluiten want als ik mijn laptop opstart dan krijg ik gelijk zwart beeld dat langzaam van boven vandaan wit word ik denk dat dit probleem maar bij de reparateur laat zitten of kan ik het zelf nog oplossen zonder iets te kopen of kan dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan