acer aspire 7520g probleem beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter chiz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chiz

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2011
hallo, ik heb sind pas problemen met mijn acer aspire 7520g (laptop).
Het probleem is dat hij geen beeld meer geeft. Hij start wel op etc maar beeld weergeeft die niet.

Ik heb hem al op een ander beeldscherm aangesloten en dan sneltoets fn plus f5, f6 en f7 geprobeerd alleen deed die het bij alle 3 niet. Als het niet zo moet zou ik het graag horen.
In het geval ik het wel goed heb gedaan wil ik graag weten hoe je de harde schijf op een andere laptop kan aansluiten. ik heb de gegevens namelijk nog nodig.

Alvast bedankt,

Dit heb ik ook sinds kort met mijn Acer Aspire 7730g. Je kan trouwens bij een andere laptop gewoon (meestal in de hoek) een klepje eraf schroeven, en dan zie je daar de harde schijf. Deze kan je zo in een andere laptop zetten. Je moet alleen wel zorgen dat die andere laptop je besturingssysteem ondersteund anders start die niet op

Dit heb ik ook sinds kort met mijn Acer Aspire 7730g. Je kan trouwens bij een andere laptop gewoon (meestal in de hoek) een klepje eraf schroeven, en dan zie je daar de harde schijf. Deze kan je zo in een andere laptop zetten. Je moet alleen wel zorgen dat die andere laptop je besturingssysteem ondersteund anders start die niet op

bedankt voor je antwoord. Zou je mij een foto van bijvoorbeeld google kunnen laten zien met welk klepje je bedoelt?

Ik zal even een foto maken van mijn eigen laptop, ik verander dit bericht zo.

Oke, hier wat afbeeldingen:
Laptop_1.jpg

Dat in de rode cirkel zit bij mij de harde schijf. In de blauwe cirkel zit de batterij, ik raad je aan deze eruit te halen en je accu los te koppelen. Dat in de groene cirkel is bij mij de plek om een 2e harde schijf in te zetten.
Schroef de schroefjes los en haal het klepje eraf, dan zie je iets wat hierop lijkt:
Laptop_2.jpg

Dat is dus de harde schijf. Het kan zijn dat deze nog vast zit met schroefjes, als dat zo is, schroef ze los en je kunt voorzichting de harde schrijf eruit halen.

Laatst bewerkt:
Ik zal even een foto maken van mijn eigen laptop, ik verander dit bericht zo.

Oke, hier wat afbeeldingen:
Laptop_1.jpg

Dat in de rode cirkel zit bij mij de harde schijf. In de blauwe cirkel zit de batterij, ik raad je aan deze eruit te halen en je accu los te koppelen. Dat in de groene cirkel is bij mij de plek om een 2e harde schijf in te zetten.
Schroef de schroefjes los en haal het klepje eraf, dan zie je iets wat hierop lijkt:
Laptop_2.jpg

Dat is dus de harde schijf. Het kan zijn dat deze nog vast zit met schroefjes, als dat zo is, schroef ze los en je kunt voorzichting de harde schrijf eruit halen.

wow heel erg bedankt, waardeer het heel erg dat je zoveel moeite doet :thumb:

kan ik deze nu op de plaats doen waar mijn andere hardeschijf zit in de andere laptop?

Ja, dat zou moeten kunnen, ik deed het ook met mijn laptop. Maar zoals ik al zei, weet wel zeker dat je laptop het besturingssysteem aankan.

Ja, dat zou moeten kunnen, ik deed het ook met mijn laptop. Maar zoals ik al zei, weet wel zeker dat je laptop het besturingssysteem aankan.

Ow misschien had ik het niet verteld, maar de hardeschijf uit de acer moet in een hp laptop geplaats worden.

Dat maakt niet uit. Maar mocht het zo zijn dat de harde schijf niet past, dan kan het zijn omdat er een soort hoesje omheen zit. Deze kan je eraf schroeven, aan allebei dr zijkanten zitten dan 2 kleine schroefjes.

Dat maakt niet uit. Maar mocht het zo zijn dat de harde schijf niet past, dan kan het zijn omdat er een soort hoesje omheen zit. Deze kan je eraf schroeven, aan allebei dr zijkanten zitten dan 2 kleine schroefjes.

oke, bedankt voor je antwoord.
Ik zal het morgen gaan uitproberen.

nu eerst slapen haha

welterusten

ik heb mijn hardeschijf eruit gehaald maar hij paste helaas niet in de hp.

Is het misschien mogelijk doormiddel van een paar kabels de hardeschijf via usb in een andere pc aan te sluiten?

Het gaat om (wd3200bevt-22zct0) dit is de hardeschijf.

Kan je er een foto van maken en deze laten zien?

En dat apparaat is er geschikt voor ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan